K2 przechodzi rebranding i zmienia nazwę na K2 Create
  • 0
  • 1
17.03.2021

K2 przechodzi rebranding i zmienia nazwę na K2 Create

Agencja K2 będąca częścią Grupy K2 po 24 latach obecności na rynku przeprowadziła rebranding, zmieniając nazwę na K2 Create. Stawia na kreację dużych idei komunikacyjnych z wykorzystaniem rozwiązań technologicznych, które pomagają je upowszechniać.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

17 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2021

Google zablokował lub usunął 3,1 mld nieodpowiednich reklam w 2020 r.

Prawie 5900 reklam na minutę – tyle nieodpowiednich i naruszających zasady treści usunął Google w 2020 r. – wynika z raportu „Trust and Safety in Ads”. Tegoroczne dane przedstawione w raporcie zostały poszerzone o informacje dotyczące reklam związanych z pandemią Covid-19. Takich niewłaściwych treści w minionym roku Google musiał zablokować 99 mln ze względu na zawyżanie cen, próby oszustwa czy reklamowanie fałszywych lekarstw oraz programów szczepień.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2021

Telewizor „odkleja się” od telewizji – pokazuje badanie Nielsen Media

Stabilna jest liczba gospodarstw telewizyjnych, jednak coraz częściej na telewizorze oglądane jest wideo online. Najpowszechniejsze ekrany wykorzystywane do oglądania treści wideo to kolejno: telewizor, smartfon, PC/laptop, tablet. Jednocześnie telewizor coraz częściej służy do oglądania treści streamingowych. Już co czwarte gospodarstwo z dostępem do Sieci korzysta z płatnych treści streamingowych. To główne wyniki dorocznego badania „Establishment Survey” firmy Nielsen Media.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2021

Jakie są największe wyzwania na drodze zawodowej kobiet? Ogólnopolskie badanie wśród kobiet na kierowniczych stanowiskach

Jedna czwarta kobiet na menedżerskich stanowiskach czuje się niedoceniana w miejscu pracy. Mimo zajmowania wysokiego stanowiska i pełnienia odpowiedzialnej funkcji 61% badanych kobiet postrzega swoją rolę w firmie jako wspierającą, a nie przywódczą. 40% uważa swoje osiągnięcia za przeciętne. Takie są wyniki badania Clue PR, pt. „Bariery do kariery”. Z jakimi przeszkodami na drodze do rozwoju zawodowego kobiety muszą się mierzyć najczęściej?