K2 przechodzi rebranding i zmienia nazwę na K2 Create
  • 0
  • 1
17.03.2021

K2 przechodzi rebranding i zmienia nazwę na K2 Create

Agencja K2 będąca częścią Grupy K2 po 24 latach obecności na rynku przeprowadziła rebranding, zmieniając nazwę na K2 Create. Stawia na kreację dużych idei komunikacyjnych z wykorzystaniem rozwiązań technologicznych, które pomagają je upowszechniać.

Rebranding oraz zmiana nazwy są wynikiem nowej strategii przyjętej przez agencję, która przez ostatnie lata zmieniała się i ewoluowała, dostosowując do potrzeb rynku. Dziś do głównych obszarów kompetencyjnych K2 Create należą analiza i strategia marki, tworzenie idei, projektowanie zintegrowanych kampanii marketingowych oraz komunikacja ATL, digital i social media.

Zgodnie z nową wizją agencja skupi się na tworzeniu komunikacji wspierającej sprzedaż oraz szerzeniu dużych idei za pomocą nowoczesnych kanałów komunikacji i rozwiązań technologicznych.

Pandemia zmieniła większość procesów pracy agencji i formułę naszej współpracy z klientami. Świetnie nam się pracuje w sposób zwinny, kojarzony bardziej z kulturą start-upu aniżeli korporacją. Historia agencji K2 i dziedzictwo naszej marki dowodzą, że jesteśmy jedną z nielicznych firm w Polsce, które w naturalny sposób potrafią skutecznie łączyć marketingowy ogień z wodą. Czyli kreację dużych idei komunikacyjnych z kreowaniem rozwiązań technologicznych, które pomagają je upowszechniać.

Staramy się codziennie przekraczać oczekiwania naszych klientów, działając zwinniej, szybciej, bardziej elastycznie niż inni. Ale sprawność operacyjna nie miałaby znaczenia bez umiejętności tworzenia. Einstein mówił, że kreatywność to inteligencja, która lubi się bawić. Chcemy, żeby takie właśnie było K2 Create – komentuje Michał Rutkowski, dyrektor zarządzający agencji po rebrandingu.

Rebranding nie jest zapowiedzią zmian, lecz raczej przypieczętowaniem tych, które już w agencji zaszły. K2 Create nie jest już agencją wyłącznie digitalową. Dziś przede wszystkich zajmujemy się tworzeniem dużych idei dla dużych marek. Jesteśmy tą agencją w reklamowym krajobrazie, która koncentruje się na wytwarzaniu nowej wartości dla swoich klientów, w której odważne myślenie ma zawsze uzasadnienie strategiczne i biznesowe. Interesuje nas popularność marek, która przekłada się na wzrosty wskaźników marki i sprzedaży – dodaje Filip Szperl, dyrektor kreatywny K2 Create.

K2 Create pracuje m.in. dla takich klientów, jak Pepsi, Carrefour, Netflix, Samsung, UPC czy Brown-Forman.

  • 1
K2 Create

K2 zmienia się w K2 Create

17 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2021

Google zablokował lub usunął 3,1 mld nieodpowiednich reklam w 2020 r.

Prawie 5900 reklam na minutę – tyle nieodpowiednich i naruszających zasady treści usunął Google w 2020 r. – wynika z raportu „Trust and Safety in Ads”. Tegoroczne dane przedstawione w raporcie zostały poszerzone o informacje dotyczące reklam związanych z pandemią Covid-19. Takich niewłaściwych treści w minionym roku Google musiał zablokować 99 mln ze względu na zawyżanie cen, próby oszustwa czy reklamowanie fałszywych lekarstw oraz programów szczepień.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2021

Telewizor „odkleja się” od telewizji – pokazuje badanie Nielsen Media

Stabilna jest liczba gospodarstw telewizyjnych, jednak coraz częściej na telewizorze oglądane jest wideo online. Najpowszechniejsze ekrany wykorzystywane do oglądania treści wideo to kolejno: telewizor, smartfon, PC/laptop, tablet. Jednocześnie telewizor coraz częściej służy do oglądania treści streamingowych. Już co czwarte gospodarstwo z dostępem do Sieci korzysta z płatnych treści streamingowych. To główne wyniki dorocznego badania „Establishment Survey” firmy Nielsen Media.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2021

Jakie są największe wyzwania na drodze zawodowej kobiet? Ogólnopolskie badanie wśród kobiet na kierowniczych stanowiskach

Jedna czwarta kobiet na menedżerskich stanowiskach czuje się niedoceniana w miejscu pracy. Mimo zajmowania wysokiego stanowiska i pełnienia odpowiedzialnej funkcji 61% badanych kobiet postrzega swoją rolę w firmie jako wspierającą, a nie przywódczą. 40% uważa swoje osiągnięcia za przeciętne. Takie są wyniki badania Clue PR, pt. „Bariery do kariery”. Z jakimi przeszkodami na drodze do rozwoju zawodowego kobiety muszą się mierzyć najczęściej?