Google ogłosił, że nie będzie śledził indywidualnej aktywności użytkowników w erze post-cookies. Umożliwi to jednak wydawcom
  • 0
  • 1
17.03.2021

Google ogłosił, że nie będzie śledził indywidualnej aktywności użytkowników w erze post-cookies. Umożliwi to jednak wydawcom

Google poinformował na swoim blogu, że „użytkownicy nie powinni się zgadzać na bycie śledzonymi w internecie w zamian za obietnicę oglądania lepiej dopasowanych reklam”. Koncern umożliwi jednak wydawcom korzystanie z danych do segmentowania odbiorców i lepszej wymiany danych z reklamodawcami.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50265 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

17 marca 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
17.03.2021

Google zablokował lub usunął 3,1 mld nieodpowiednich reklam w 2020 r.

Prawie 5900 reklam na minutę – tyle nieodpowiednich i naruszających zasady treści usunął Google w 2020 r. – wynika z raportu „Trust and Safety in Ads”. Tegoroczne dane przedstawione w raporcie zostały poszerzone o informacje dotyczące reklam związanych z pandemią Covid-19. Takich niewłaściwych treści w minionym roku Google musiał zablokować 99 mln ze względu na zawyżanie cen, próby oszustwa czy reklamowanie fałszywych lekarstw oraz programów szczepień.