0 1 0 0 0 24.01.2019 Daria BojkowskaKonferencja prasowa w tydzień? Nikt tego nie chce, ale czasem trzeba i… możnaMail od klienta: „chcielibyśmy was prosić o pomoc w przygotowaniu konferencji prasowej”. „Pewnie, nie ma sprawy, z wielką przyjemnością, takie były plany, nareszcie…” – w myślach przebijam już piątkę z klientem, gdy nagle dociera do mnie fakt, że na przygotowanie rzeczonej konferencji mamy dokładnie tydzień, 5 dni roboczych, teoretycznie 40 godzin. Jak nie panikować, albo panikować względnie mało? I co trzeba zrobić, aby nie zwariować w obawie przed ewentualną porażką? event marketing felieton public relations
4 1 0 0 0 9.01.2019 Klaudia Borycka„Audycja zawierała lokowanie produktu”, czyli wszystko, co twoja firma musi wiedzieć o product placement„Audycja zawierała lokowanie produktu” – to napis pojawiający się już niemal po każdym odcinku popularnego serialu. Badania pokazują jednak, że odbiorcy nie kojarzą lokowania produktu z zamierzoną strategią marketingową. Dzięki temu daje ona świetne efekty. Jak więc skutecznie stosować ją w działaniach marketingowych własnej firmy? Jakie regulacje prawne trzeba znać, by bezpiecznie z niej korzystać? prawo public relations zarządzanie marką
1 6 0 0 0 12.12.2018 Izabela JózwowiczTester wyjazdów językowych. O tym, jak szkoła Education First szukała go i znalazłaCzy da się zachęcić młode osoby uczące się języków obcych do rozważenia wyjazdu językowego trwającego dłużej niż dwa tygodnie? EF Education First zwróciła się z takim wyzwaniem do agencji Social Leaders i Remarkable Ones. Realizatorzy wiosenno-letniej instagramowej akcji w formie kampanii rekrutacyjnej skierowanej do maturzystów teraz podsumowują efekty działań. influencer marketing marketing społecznościowy public relations
0 11 0 0 1 4.12.2018 Jacek Kiziński„To się nosi nad Wisłą”. Case study warszawskiej akcji promującej odpowiedzialny wypoczynek nad rzekąWarszawiacy prowadzący aktywny styl życia są wymagającymi odbiorcami, w dodatku zmęczonymi nadmiarem różnego rodzaju komunikatów. Uczyć ich, jak powinni zachowywać się nad Wisłą – tam dokąd przychodzą, żeby się zrelaksować? Nie było to łatwe zadanie. Tego lata podjęła się go agencja Horeca Group, działająca na zlecenie Dzielnicy Wisła m. st. Warszawy. Teraz podsumowuje zrealizowaną akcję. event marketing influencer marketing kampanie społeczne public relations
0 1 0 0 3 28.11.2018 Jacek SzlakPiłeczka jest po naszej stronieLudzie potrafią być naiwni. Nie weryfikują informacji, łatwo ulegają emocjom, zamykają się w swoich bańkach informacyjnych. Owszem, jako marketerzy możemy to wykorzystać. Owszem, często tak robimy. Tylko zadajmy sobie pytanie, czy warto w imię osiągania krótkoterminowych celów poświęcać wartości, których nośnikami mają być marki. content marketing felieton media public relations
0 3 0 0 1 27.11.2018 Mateusz LubczańskiW F1 nie ma czegoś takiego jak „za dużo”. Inwestycja Orlenu opłaci się pod jednym warunkiemPowrót kubicomanii jest już pewny. Robert zajmie miejsce w bolidzie Williamsa, a na jego aucie i kombinezonie będzie widoczne logo Orlenu. Za tę promocję spółka zapłaciła 10 mln euro, co nie jest w Formule 1 ceną wygórowaną. Ale... czy to naprawdę trafiona inwestycja? public relations zarządzanie marką