Konferencja prasowa w tydzień? Nikt tego nie chce, ale czasem trzeba i… możnaKonferencja prasowa w tydzień? Nikt tego nie chce, ale czasem trzeba i… możnaKonferencja prasowa w tydzień? Nikt tego nie chce, ale czasem trzeba i… możnaKonferencja prasowa w tydzień? Nikt tego nie chce, ale czasem trzeba i… można
Nie nad wszystkim uda się w pełni zapanować (fot. Pixabay)

Konferencja prasowa w tydzień? Nikt tego nie chce, ale czasem trzeba i… można

Konferencja prasowa w tydzień? Nikt tego nie chce, ale czasem trzeba i… można
Daria Bojkowska

Daria Bojkowska

-

senior project manager, Lighthouse

Daria Bojkowska

Daria Bojkowska

senior project manager
Lighthouse

W Lighthouse, firmie doradztwa komunikacyjnego, kieruje działem Healthcare. Z branżą public relations związana jest 9 lat. Specjalizuje się w PR w obszarze healthcare, począwszy od doradztwa strategicznego dla innowacyjnych firm farmaceutycznych, skończywszy na umiejętności współpracy z organizacjami pacjentów, instytucjami ochrony zdrowia oraz kluczowymi ekspertami w dziedzinie zdrowia i ekonomii. Ma duże doświadczenie w kreowaniu i prowadzeniu projektów i kampanii społeczno-profilaktycznych. Współpracowała z takimi klientami jak GSK, Merck, Novartis, Janssen Polska, Roche, Gilead Sciences czy KC AIDS. Pierwsze kroki w PR stawiała w Media Metropolis, gdzie nadzorowała i wdrażała projekty komunikacyjne dla takich klientów jak Gazprom czy Elsevier.

Mail od klienta: „chcielibyśmy was prosić o pomoc w przygotowaniu konferencji prasowej”. „Pewnie, nie ma sprawy, z wielką przyjemnością, takie były plany, nareszcie…” – w myślach przebijam już piątkę z klientem, gdy nagle dociera do mnie fakt, że na przygotowanie rzeczonej konferencji mamy dokładnie tydzień, 5 dni roboczych, teoretycznie 40 godzin. Jak nie panikować, albo panikować względnie mało? I co trzeba zrobić, aby nie zwariować w obawie przed ewentualną porażką?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się