„Audycja zawierała lokowanie produktu”, czyli wszystko, co twoja firma musi wiedzieć o product placement„Audycja zawierała lokowanie produktu”, czyli wszystko, co twoja firma musi wiedzieć o product placement„Audycja zawierała lokowanie produktu”, czyli wszystko, co twoja firma musi wiedzieć o product placement„Audycja zawierała lokowanie produktu”, czyli wszystko, co twoja firma musi wiedzieć o product placement
Jak lokować, by nie przesadzić? (fot. Pixabay)

„Audycja zawierała lokowanie produktu”, czyli wszystko, co twoja firma musi wiedzieć o product placement

„Audycja zawierała lokowanie produktu”, czyli wszystko, co twoja firma musi wiedzieć o product placement
Klaudia Borycka

Klaudia Borycka

-

senior copywriter, Clotify

Klaudia Borycka

Klaudia Borycka

senior copywriter
Clotify

Absolwentka filologii polskiej Uniwersytetu Łódzkiego. Copywriterka i redaktorka mody. Przygodę z pisaniem zaczęła w 2017 r. Jej teksty były publikowane m.in. w Magazynie Ceneo, Krainie Stylu, Brief.pl, Domodi czy na blogu Clotify. Prywatnie uwielbia literaturę Małgorzaty Musierowicz i podróże do Włoch.

„Audycja zawierała lokowanie produktu” – to napis pojawiający się już niemal po każdym odcinku popularnego serialu. Badania pokazują jednak, że odbiorcy nie kojarzą lokowania produktu z zamierzoną strategią marketingową. Dzięki temu daje ona świetne efekty. Jak więc skutecznie stosować ją w działaniach marketingowych własnej firmy? Jakie regulacje prawne trzeba znać, by bezpiecznie z niej korzystać?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się