„To się nosi nad Wisłą”. Case study warszawskiej akcji promującej odpowiedzialny wypoczynek nad rzeką„To się nosi nad Wisłą”. Case study warszawskiej akcji promującej odpowiedzialny wypoczynek nad rzeką„To się nosi nad Wisłą”. Case study warszawskiej akcji promującej odpowiedzialny wypoczynek nad rzeką„To się nosi nad Wisłą”. Case study warszawskiej akcji promującej odpowiedzialny wypoczynek nad rzeką
Trzeba było uświadomić odbiorcom skalę problemu (fot. Horeca Group)

„To się nosi nad Wisłą”. Case study warszawskiej akcji promującej odpowiedzialny wypoczynek nad rzeką

„To się nosi nad Wisłą”. Case study warszawskiej akcji promującej odpowiedzialny wypoczynek nad rzeką
Jacek Kiziński

Jacek Kiziński

-

business development director, Horeca Group

Jacek Kiziński

Jacek Kiziński

business development director
Horeca Group

Współtwórca i współwłaściciel Horeca Group. Agencja działa od 2004 r., od 2011 organizuje na festiwalu w Gdyni strefę marki Heineken. Tworzy też wydarzenia takie jak „Orbit. Jedz, Pij, żuj”, program CSR marki Żywiec Zdrój „Po stronie natury”, Reebok Fit Shop, Danoners World Cup czy The Drivers Fuel Challenge dla Volvo Trucks. Przygotowała strategię dla m.st. Warszawy – Dzielnica Wisła „To się nosi nad Wisłą” oraz wiele wewnętrznych wydarzeń korporacyjnych.

Warszawiacy prowadzący aktywny styl życia są wymagającymi odbiorcami, w dodatku zmęczonymi nadmiarem różnego rodzaju komunikatów. Uczyć ich, jak powinni zachowywać się nad Wisłą – tam dokąd przychodzą, żeby się zrelaksować? Nie było to łatwe zadanie. Tego lata podjęła się go agencja Horeca Group, działająca na zlecenie Dzielnicy Wisła m. st. Warszawy. Teraz podsumowuje zrealizowaną akcję.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja