Piłeczka jest po naszej stroniePiłeczka jest po naszej stroniePiłeczka jest po naszej stroniePiłeczka jest po naszej stronie
fot. Marketing przy Kawie

Piłeczka jest po naszej stronie

Piłeczka jest po naszej stronie
AdvertisementAdvertisement
Jacek Szlak

Jacek Szlak

-

redaktor naczelny, Marketing przy Kawie

Jacek Szlak

Jacek Szlak

redaktor naczelny
Marketing przy Kawie

Od 1997 r. zajmuje się marketingiem zarówno od strony praktycznej, jak i teoretycznej. Od 2003 r. prowadzi serwis Marketing przy Kawie. Publicysta zajmujący się komunikacją marketingową i sztuką reklamy. Obserwator nowych zjawisk w kulturze masowej, marketingu i nowych mediach. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu reklamy internetowej, content marketingu i storytellingu. Jeden ze współautorów książki „Praktyka brandingu” oraz autor książki „Opowieści w marketingu”.

Ludzie potrafią być naiwni. Nie weryfikują informacji, łatwo ulegają emocjom, zamykają się w swoich bańkach informacyjnych. Owszem, jako marketerzy możemy to wykorzystać. Owszem, często tak robimy. Tylko zadajmy sobie pytanie, czy warto w imię osiągania krótkoterminowych celów poświęcać wartości, których nośnikami mają być marki.

W świecie mody wszystko jest opinią
Oobah Butler z magazynu „Vice” postanowił niedawno zabawić się kosztem świata mody. Na Brixton Market, gdzie dziennikarz często bywa, królują podróbki ubrań znanych marek.

Butlera zastanowiły produkty marki Georgio Peviani, bo choć do Armaniego jej blisko, to ani logo, ani samo nazwisko Peviani nie są prostą imitacją znanego brandu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się