Ludzie potrafią być naiwni. Nie weryfikują informacji, łatwo ulegają emocjom, zamykają się w swoich bańkach informacyjnych. Owszem, jako marketerzy możemy to wykorzystać. Owszem, często tak robimy. Tylko zadajmy sobie pytanie, czy warto w imię osiągania krótkoterminowych celów poświęcać wartości, których nośnikami mają być marki.W świecie mody wszystko jest opinią
Oobah Butler z magazynu „Vice” postanowił niedawno zabawić się kosztem świata mody. Na Brixton Market, gdzie dziennikarz często bywa, królują podróbki ubrań znanych marek.
Butlera zastanowiły produkty marki Georgio Peviani, bo choć do Armaniego jej blisko, to ani logo, ani samo nazwisko Peviani nie są prostą imitacją znanego brandu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.