2 8 0 0 0 11.09.2018 Joanna BurdekPubliczne kampanie na piątkę z plusem. Regiony startują z nowoczesną promocjąOstatnie miesiące były czasem stagnacji w dziedzinie kampanii społecznych. Mało się działo. Ale idzie jesień i polityczne wydarzenia sezonu wymuszają na samorządowcach większą aktywność promocyjną. Mimo wszystko w ciągu minionych tygodni rozpoczęło się kilka ciekawych kampanii publicznych o tematyce społecznej, promocji regionów i miast. Pięć z nich wybrała i omawia Joanna Burdek (Brand Useful). event marketing kampanie społeczne marketing polityczny i miejsc
0 1 0 0 0 12.06.2018 Urszula PodrazaGreen Caffè Nero – egzamin z uczciwościKryzys, który dotknął Green Caffè Nero, jest znacznie poważniejszy niż opisywane po wielekroć internetowe incydenty, rozpalające na chwilę branżowe dyskusje. Tym razem nie chodziło o niezbyt zgrabną reakcję administratora fan page’a czy ryzykowną kreację reklamową. Stawką było przede wszystkim zdrowie wielu osób – ostatnie doniesienia mówią o ponad 50 poszkodowanych. public relations
0 1 0 0 3 29.08.2018 Karolina LatusCo media społecznościowe mówią o potencjalnym pracowniku i pracodawcy?Czy miałeś kiedyś chwilę zawahania, gdy wrzucałeś na Facebooka zdjęcie z sobotniej imprezy? Czy kiedykolwiek oznaczyłeś w doświadczeniu zawodowym „Szlachta nie pracuje”? Wszystko, co udostępniasz na swoich profilach w social media, wpływa na twoją markę osobistą. Rekrutujący zapewne zwrócą na to uwagę. marketing społecznościowy public relations zarządzanie marką
0 9 0 0 0 21.11.2018 Agata GołuchowskaJak rekrutuje się w branży digital? Bluerank i Igor – historia prawdziwaPoszukiwany: account executive w dziale client service. Firma: Bluerank – znana na polskim rynku i wielokrotnie nagradzana agencja marketingu internetowego. Specjalizuje się w SEM, analityce internetowej oraz działaniach content marketingowych. Liczba kandydatów: 30. edukacja marketingowa marketing internetowy public relations
0 1 0 0 0 10.04.2018 Łukasz ZającZnaczenie czasu w PR [fragment książki „Po co jest PR?” oraz konkurs]„Mamy czas, czas nie goni nas...” – niestety ten refren nie dotyczy pracy w public relations. Ta profesja charakteryzuje się nieustannym śledzeniem sytuacji, korzystaniem z okazji i kontekstów komunikacyjnych, kreowaniem własnych wydarzeń oraz odpowiadaniem na zapotrzebowanie wielu równoległych procesów w organizacji. biblioteczka edukacja marketingowa public relations
0 1 0 0 0 2.12.2015 Adam PiwekZapomnij o grupach docelowychTo pojęcie, z którym nowoczesny marketing powinien się pożegnać. Skończyły się już czasy jednostronnej komunikacji, stroszenia piór i pokazywania, jacy jesteśmy wyjątkowi. Czas zacząć mówić o interesariuszach oraz dialogu, jaki prowadzi marka. Tylko słuchający i rozmawiający przetrwają na rynku, na którym coraz silniejszy głos ma pokolenie Y. public relations