0 9 0 0 0 21.11.2018 Agata GołuchowskaJak rekrutuje się w branży digital? Bluerank i Igor – historia prawdziwaPoszukiwany: account executive w dziale client service. Firma: Bluerank – znana na polskim rynku i wielokrotnie nagradzana agencja marketingu internetowego. Specjalizuje się w SEM, analityce internetowej oraz działaniach content marketingowych. Liczba kandydatów: 30. edukacja marketingowa marketing internetowy public relations
0 1 0 0 0 1.10.2018 Eliza Skotnicka7 problemów z obszaru HR i zarządzania firmą, które pomoże rozwiązać crowdsourcingLudzie znajdują się na szczycie listy najcenniejszych aktywów firm. A jednak dbałość o te aktywa nie jest prosta. Peter Drucker stwierdził, że najlepszą metodą przewidywania przyszłości jest jej tworzenie. Dlatego nieocenioną pomoc w dziedzinie HR oraz poszukiwania źródeł przewagi firm nad konkurencją stanowi otwarta innowacja i crowdsourcing. public relations zarządzanie marką
2 8 0 0 0 11.09.2018 Joanna BurdekPubliczne kampanie na piątkę z plusem. Regiony startują z nowoczesną promocjąOstatnie miesiące były czasem stagnacji w dziedzinie kampanii społecznych. Mało się działo. Ale idzie jesień i polityczne wydarzenia sezonu wymuszają na samorządowcach większą aktywność promocyjną. Mimo wszystko w ciągu minionych tygodni rozpoczęło się kilka ciekawych kampanii publicznych o tematyce społecznej, promocji regionów i miast. Pięć z nich wybrała i omawia Joanna Burdek (Brand Useful). event marketing kampanie społeczne marketing polityczny i miejsc
0 1 0 0 3 29.08.2018 Karolina LatusCo media społecznościowe mówią o potencjalnym pracowniku i pracodawcy?Czy miałeś kiedyś chwilę zawahania, gdy wrzucałeś na Facebooka zdjęcie z sobotniej imprezy? Czy kiedykolwiek oznaczyłeś w doświadczeniu zawodowym „Szlachta nie pracuje”? Wszystko, co udostępniasz na swoich profilach w social media, wpływa na twoją markę osobistą. Rekrutujący zapewne zwrócą na to uwagę. marketing społecznościowy public relations zarządzanie marką
0 1 0 0 3 10.07.2018 Jonasz WierciochIgreku, pracuj u mnie! Marka pracodawcy w oczach milenialsówJacy właściwie są pracownicy i konsumenci z pokolenia Y? Aby rzetelnie odpowiedzieć na to pytanie, trzeba sięgnąć do wyników badań, a nie do obiegowych opinii. I lepiej z tym nie zwlekać. Dobre zrozumienie tej grupy będzie coraz istotniejsze dla pracodawców i nie tylko. public relations zarządzanie marką
0 4 0 0 0 10.07.2018 Jakub MüllerRyanair: co oznacza kolejny strajk dla przyszłości markiMarketingowa maszyna, jaką jest Ryanair, dotychczas była sprawnie pilotowana. Jej szef, Michael O’Leary celowo wlatywał w burzowe chmury, wiedząc, że kontrolowane turbulencje tylko pomogą marce. Tegoroczny strajk pilotów to co innego. Maszyny nie rozbije – ta jest zbyt mocna. Ale może zaszkodzić wizerunkowi marki w przyszłości. public relations zarządzanie marką