0 3 0 0 5 17.10.2017 Karolina KowalskaCzy to AdBlock trzyma nas na muszce, czy może wszyscy mierzymy do siebie nawzajem?Stosowanie adblocków jest trochę jak prawo do posiadania broni. To przywilej internautów, który wykrwawi wielu graczy na rynku. Jedni proszą, inni grożą... IAB i najwięksi polscy wydawcy postawili na edukację użytkowników. Kłody pod nogi rzucają sobie nawzajem nawet sami uczestnicy reklamowego uniwersum. Może najwyższy czas na alokację budżetów? marketing internetowy marketing mobilny
0 4 0 0 4 10.01.2019 Luiza PawłowskaTrendy, na które powinieneś zwrócić uwagę, projektując stronę internetową w 2019 rokuPiękna, schludna, zawierająca wszystkie informacje w zasięgu trzech klików… Jak zaprojektować stronę WWW, aby efektywnie i efektownie komunikować się z odbiorcami w 2019 roku? Oto trendy, które trzeba uwzględnić, planując zmianę strony internetowej w nadchodzącym roku. design marketing internetowy marketing mobilny trendy
3 4 0 0 0 22.10.2018 Bartosz NassalskiVisual search, czyli szukanie poprzez obraz. Co się w nim ostatnio zmienia?O visual search w ciągu kilku ostatnich miesięcy stało się nieco głośniej. Czy wyszukiwanie za pomocą obrazu faktycznie tak się popularyzuje? Do czego jest przydatne? marketing internetowy marketing mobilny marketing społecznościowy
0 4 0 0 0 23.10.2018 Piotr MirowskiLojalny zawsze w cenie. Promowanie aplikacji programów lojalnościowych w praktycePrzyszłość programów lojalnościowych jest nieodłącznie związana z aplikacjami mobilnymi. Taki kierunek wskazują preferencje, a coraz częściej i przyzwyczajenia klientów. O co więc trzeba zadbać, aby program na smartfonie stanowił dla użytkownika faktyczną wartość? analityka internetowa marketing internetowy marketing mobilny programy lojalnościowe i crm
0 1 0 0 2 31.08.2017 Sabina NowakSztuczna inteligencja i e-marketing – wspólna przyszłość jest coraz wyraźniejszaSposób, w jaki postrzegamy otaczający nas świat, zmienia się wraz z rozwojem technologii. Ostatnie badania przeprowadzone przez uniwersytet Stanforda oraz Cambridge wskazują, że komputer potrafi zrozumieć człowieka lepiej niż jego przyjaciele czy rodzina. Obszar marketingu online coraz silniej przenika się zaś z postępami w dziedzinie sztucznej inteligencji. marketing internetowy marketing mobilny
0 10 0 0 0 1.12.2017 Tomasz SzulkowskiMobile rzeczywiście sprzedaje?Stereotypowo uznaje się, że odpowiedź brzmi „tak”. Wciąż jednak brak jednoznacznych argumentów, które by ją potwierdzały. Być może jest to kwestia źle postawionego pytania. Może należy raczej zapytać: „W jaki sposób mobile wpływa na sprzedaż?”. marketing mobilny trendy