Czy to AdBlock trzyma nas na muszce, czy może wszyscy mierzymy do siebie nawzajem?Czy to AdBlock trzyma nas na muszce, czy może wszyscy mierzymy do siebie nawzajem?Czy to AdBlock trzyma nas na muszce, czy może wszyscy mierzymy do siebie nawzajem?Czy to AdBlock trzyma nas na muszce, czy może wszyscy mierzymy do siebie nawzajem?
Tu ścierają się interesy internautów, wydawców, reklamodawców (fot. Complot/Fotolia.com)

Czy to AdBlock trzyma nas na muszce, czy może wszyscy mierzymy do siebie nawzajem?

Czy to AdBlock trzyma nas na muszce, czy może wszyscy mierzymy do siebie nawzajem?
Karolina Kowalska

Karolina Kowalska

-

praktyk online marketingu z ponad dziesięcioletnim stażem

Karolina Kowalska

Karolina Kowalska

praktyk online marketingu z ponad dziesięcioletnim stażem

Realizowała projekty marketingu 360 stopni, ale specjalizuje się w kampaniach online dla rynku B2B. Pracowała m.in. dla branży wydawniczej, edukacyjnej i IT. Obserwuje nowe narzędzia, które pomagają realizować cele marek i zarządzać komunikacją. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego i Szkoły Głównej Handlowej.

Stosowanie adblocków jest trochę jak prawo do posiadania broni. To przywilej internautów, który wykrwawi wielu graczy na rynku. Jedni proszą, inni grożą... IAB i najwięksi polscy wydawcy postawili na edukację użytkowników. Kłody pod nogi rzucają sobie nawzajem nawet sami uczestnicy reklamowego uniwersum. Może najwyższy czas na alokację budżetów?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się