Stereotypowo uznaje się, że odpowiedź brzmi „tak”. Wciąż jednak brak jednoznacznych argumentów, które by ją potwierdzały. Być może jest to kwestia źle postawionego pytania. Może należy raczej zapytać: „W jaki sposób mobile wpływa na sprzedaż?”. Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Otóż mobile, w odróżnieniu od desktopu, ma spektakularne możliwości informowania konsumentów o atrakcyjnych ofertach w pobliżu. Warto się zatem zastanowić, jak optymalnie wykorzystać funkcje urządzenia, które towarzyszy potencjalnym klientom marki 24 godziny na dobę.
Kluczową różnicą pomiędzy obszarami mobile i desktop jest sposób wykorzystania ekranów przez konsumenta i promującą się markę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.