Mobile rzeczywiście sprzedaje?Mobile rzeczywiście sprzedaje?Mobile rzeczywiście sprzedaje?Mobile rzeczywiście sprzedaje?
Reklamy mobile kierują do sklepu – to pewne. Ale czy sprzedają? (fot. Pixabay)

Mobile rzeczywiście sprzedaje?

Mobile rzeczywiście sprzedaje?
Tomasz Szulkowski

Tomasz Szulkowski

-

head of Mobext, Havas Media Group

Tomasz Szulkowski

Tomasz Szulkowski

head of Mobext
Havas Media Group

Stereotypowo uznaje się, że odpowiedź brzmi „tak”. Wciąż jednak brak jednoznacznych argumentów, które by ją potwierdzały. Być może jest to kwestia źle postawionego pytania. Może należy raczej zapytać: „W jaki sposób mobile wpływa na sprzedaż?”.

Otóż mobile, w odróżnieniu od desktopu, ma spektakularne możliwości informowania konsumentów o atrakcyjnych ofertach w pobliżu. Warto się zatem zastanowić, jak optymalnie wykorzystać funkcje urządzenia, które towarzyszy potencjalnym klientom marki 24 godziny na dobę.

Kluczową różnicą pomiędzy obszarami mobile i desktop jest sposób wykorzystania ekranów przez konsumenta i promującą się markę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja