Lojalny zawsze w cenie. Promowanie aplikacji programów lojalnościowych w praktyceLojalny zawsze w cenie. Promowanie aplikacji programów lojalnościowych w praktyceLojalny zawsze w cenie. Promowanie aplikacji programów lojalnościowych w praktyceLojalny zawsze w cenie. Promowanie aplikacji programów lojalnościowych w praktyce
Co zrobić, aby aplikacja lojalnościowa była prawdziwą wartością? (fot. Pixabay)

Lojalny zawsze w cenie. Promowanie aplikacji programów lojalnościowych w praktyce

Lojalny zawsze w cenie. Promowanie aplikacji programów lojalnościowych w praktyce
Piotr Mirowski

Piotr Mirowski

-

SEM specialist, Up & More

Piotr Mirowski

Piotr Mirowski

SEM specialist
Up & More

Od 2012 r. analizuje i optymalizuje działania w obszarze marketingu internetowego. Pracował m.in. w Optima Media i Ideo Force. Ma w portfolio projekty dla takich firm jak Coniveo, Cobi.pl, G2A.com, Synexus czy Ekopark. Certyfikowany specjalista Google. Prywatnie fan piłki nożnej, miłośnik nowinek technologicznych i książek fantasy.

Przyszłość programów lojalnościowych jest nieodłącznie związana z aplikacjami mobilnymi. Taki kierunek wskazują preferencje, a coraz częściej i przyzwyczajenia klientów. O co więc trzeba zadbać, aby program na smartfonie stanowił dla użytkownika faktyczną wartość?

Polacy coraz częściej używają smartfonów. Według opracowanego przez firmę Newzoo „Global Mobile Market Report” (wrzesień 2018) już 64% z nas to posiadacze tych urządzeń.

Ponadto 48% osób deklaruje, że korzysta z mobilnych urządzeń przez ponad dwie godziny dziennie. Oczywiście w dużej mierze czas ten upływa na przeglądaniu serwisów społecznościowych, korespondencji na komunikatorach (np.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się