Przyszłość programów lojalnościowych jest nieodłącznie związana z aplikacjami mobilnymi. Taki kierunek wskazują preferencje, a coraz częściej i przyzwyczajenia klientów. O co więc trzeba zadbać, aby program na smartfonie stanowił dla użytkownika faktyczną wartość?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Polacy coraz częściej używają smartfonów. Według opracowanego przez firmę Newzoo „Global Mobile Market Report” (wrzesień 2018) już 64% z nas to posiadacze tych urządzeń.
Ponadto 48% osób deklaruje, że korzysta z mobilnych urządzeń przez ponad dwie godziny dziennie. Oczywiście w dużej mierze czas ten upływa na przeglądaniu serwisów społecznościowych, korespondencji na komunikatorach (np.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.