Visual search, czyli szukanie poprzez obraz. Co się w nim ostatnio zmienia?Visual search, czyli szukanie poprzez obraz. Co się w nim ostatnio zmienia?Visual search, czyli szukanie poprzez obraz. Co się w nim ostatnio zmienia?Visual search, czyli szukanie poprzez obraz. Co się w nim ostatnio zmienia?
Nie wiedziałeś, co to jest? Teraz już wiesz – i od razu możesz kupić (fot. kadr ze spotu Google Lens)

Visual search, czyli szukanie poprzez obraz. Co się w nim ostatnio zmienia?

Visual search, czyli szukanie poprzez obraz. Co się w nim ostatnio zmienia?
Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

O visual search w ciągu kilku ostatnich miesięcy stało się nieco głośniej. Czy wyszukiwanie za pomocą obrazu faktycznie tak się popularyzuje? Do czego jest przydatne?

Wyszukiwanie obrazem to wyjątkowo intuicyjny sposób zdobywania informacji. Przyzwyczailiśmy się do tego, że wyszukiwarki są obsługiwane przede wszystkim za pomocą tekstu. Po wpisaniu słów kluczowych widzimy strony z informacjami albo produkty w e-sklepie. Wraz z pojawieniem się wyszukiwania głosowego zostało to zdecydowanie unowocześnione.

Wiele zmieniła funkcja OK Google dostępna na smartfonach, a także Siri na iPhone’ach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja