0 2 0 0 1 5.07.2017 Maciej SawaReklamo, znasz mnie lepiej niż własna matka!Dokąd zmierza reklama internetowa? Odpowiedź na to pytanie jest zarazem fascynująca i przerażająca. Jednego możemy być pewni. Wyświetlanie kreacji na chybił trafił i nachalne formaty reklamowe utrudniające internaucie życie odejdą w końcu do lamusa. analityka internetowa marketing internetowy marketing mobilny
0 13 0 0 1 14.08.2018 Mateusz Wilczyński11 najczęstszych błędów SEO w twoim WordPressieWordPress to obecnie najpopularniejszy system zarządzania treścią (CMS) i nic nie zwiastuje szybkiej zmiany w tym zakresie. Do atutów WordPressa należą: uniwersalność, prostota obsługi i aktywna społeczność. W kilku kwestiach łatwo w nim jednak popełnić błędy, które utrudniają pozycjonowanie. Wymagają one poprawy praktycznie przy każdej instalacji. marketing internetowy marketing mobilny
0 1 0 0 1 25.09.2018 Anna ZalewskaKiedy pozycjonowanie zaczyna przynosić efekty?Pozycjonowanie jest skuteczne, ale przynosi efekty dzięki długotrwałej pracy. To nie AdWords, które pozwalają dostać się do wyszukiwarki Google z dnia na dzień. Bo pozycjonowanie to nie kupowanie pozycji, lecz wypracowywanie ich. Ile taka praca trwa? Jak długo trzeba czekać, aby zobaczyć pierwsze efekty pozycjonowania? badania marketingowe marketing internetowy marketing mobilny
2 1 0 0 0 24.01.2018 Monika MikowskaMobile w Polsce i na świecie – podsumowanie 2017 rokuW ubiegłym roku po raz pierwszy w historii wydatki na reklamę mobilną na świecie stanowiły więcej niż połowę wszystkich wydatków na reklamę digital. Większość z nas się nie spodziewała, że mobile – również w Polsce – będzie rósł szybko. Tyle że na palcach dwóch rąk można policzyć w Polsce duże firmy, które zrozumiały mobilną ewolucję i potrafią ją zaadaptować do swojej strategii. marketing mobilny trendy
1 2 0 0 0 19.02.2018 Anna AntczakStrategia SEO: 5 kwestii, które warto rozważyćProwadzisz swój sklep albo serwis internetowy? A może dopiero zastanawiasz się nad jego założeniem? Pewnie od razu myślisz też o tym, jak promować go w internecie. Słusznie. Walka z konkurencją o użytkowników nie jest dziś łatwa. Wygraną mogą przynieść m.in. działania SEO, czyli optymalizacja strony WWW z uwzględnieniem preferencji wyszukiwarki. Na co warto zwrócić uwagę w tym zakresie? marketing internetowy marketing mobilny
1 5 0 0 0 24.09.2018 Mateusz LubczańskiUszyte na miarę sztucznej inteligencji – ubrania w e-commerceSztuczna inteligencja może podpowiadać nam dobór strojów i dodatków kupowanych online – to już wiemy. Teraz miałaby też projektować odzież i dopasowywać jej rozmiary? To bardziej prawdopodobne, niż może się wydawać. A wszystko zaczęło się od fali zwrotów. e-commerce marketing internetowy marketing mobilny