0 1 0 0 1 4.03.2004 Maria Rosiek-ŻurczakMałe co nieco dla kobietTelefon komórkowy w kształcie puderniczki? Pierwsze skojarzenie jakie może przyjść nam na myśl to - oczywiście - gadżet z nowego filmu o Jamesie Bondzie. Jednak okazuje się, że teraz już nie tylko. marketing mobilny
0 1 0 0 5 18.03.2004 Maria Rosiek-ŻurczakTelewizorofonyRadio, odtwarzacz mp3, aparat cyfrowy czy nawet kamera w telefonie komórkowym – to już standard w dzisiejszym świecie. Teraz przyszła więc kolej na… telewizję w komórce! marketing mobilny
0 1 0 0 0 25.03.2004 Maria Rosiek-ŻurczakTelefon dla PinokiaMieliśmy być w pracy już 20 minut temu, a tu dopiero wstajemy z łóżka. Obudził nas właśnie telefon od zdenerwowanego szefa. Jak mu się wytłumaczyć? Jaki znaleźć pretekst spóźnienia? marketing mobilny
0 1 0 0 0 8.04.2004 Maria Rosiek-ŻurczakSMS-y z ulicyCzy można wysyłać SMSy lub e-maile nie mając ani telefonu komórkowego, ani dostępu do Internetu? Oczywiście. Hiszpanie i Czesi już mogą. Za kilka miesięcy i my będziemy mieli taką możliwość. marketing mobilny
0 1 0 0 0 20.05.2004 Jacek SzlakTaniec na głowie studentaCoraz częściej agencje sięgają po nietypowe rozwiązania promocyjne również w Polsce. Połączenie wydarzeń promocyjnych i technologii mobilnej pozwoliło Adidasowi uzyskać bardzo dobre wyniki w promocji kolekcji Heritage tego producenta. marketing mobilny
0 1 0 0 0 1.07.2004 Jacek SzlakKupony na ekranieZwiększa się rola m-marketingu w obsłudze promocji, choć nie jest on specjalnie doceniany jako medium marketingowe. Mobilny marketing ma być może duży potencjał i świetlaną przyszłość, jednak na razie ważne jest pokazanie nowych możliwości. Na przykład m-kupony. marketing mobilny