0 1 0 0 0 19.09.2023AstraZeneca wybrała agencję public relationsAgencja PR Solski Communications rozpoczęła współpracę z firmą AstraZeneca, jedną z największych firm biofarmaceutycznych na świecie.
1 1 0 0 0 18.09.2023Nowa kampania Ministerstwa Infrastruktury adresowana do kierowcówKampania „Inni też popełniają błędy. Zwolnij" zwraca się do kierowców z emocjonalnym i drastycznym apelem o zdjęcie nogi z gazu.
1 1 0 0 0 18.09.2023Połączenie agencji Ancymony i 19 PołudnikAgencje Ancymony i 19 Południk połączyły się. Wszyscy pracownicy 19 Południka dołączyli do zespołu agencji Ancymony.
1 1 0 0 0 18.09.2023#MamWpływ – serwis Vibez z kampanią w ramach projektu międzynarodowegoRedakcja serwisu Vibez (Wirtualna Polska Media) otrzymała grant Komisji Europejskiej na realizację międzynarodowego projektu „Be Active, Be Your Change!”. W jego ramach prowadzona jest kampania #MamWpływ.
0 2 0 0 0 18.09.2023Bolt filtrem na Snapchacie zamienia samochody w tereny zieloneBolt nawiązał współpracę ze Snapchatem. Powstał filtr, który za pomocą rozszerzonej rzeczywistości (AR) umożliwia zobaczenie, jak miasto wyglądałoby z mniejszą liczbą samochodów.
2 3 0 0 0 18.09.2023Szymon Marciniak ambasadorem Mennicy Skarbowej15 września rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa „Twoja decyzja na wagę złota”. Mennica Skarbowa zatrudniła do niej sędziego piłkarskiego Szymona Marciniaka jako ambasadora.
1 1 0 0 0 18.09.2023Premiera teledysku „Pij z Umiarem – to się rymuje” Andrzeja Grabowskiego i PihaPremiera teledysku „Pij z Umiarem – to się rymuje” to finał drugiej edycji kampanii muzycznej. Kompania Piwowarska, która stoi za akcją, skupia się w niej na edukacji z zakresu odpowiedzialnego spożywania alkoholu.
1 4 0 0 0 18.09.2023„Ważne, z kim podróżujesz” – PLL Lot startuje z kampanią wizerunkową15 września ruszyła kampania wizerunkowa Polskich Linii Lotniczych Lot, pod hasłem „Ważne, z kim podróżujesz”. Ma odzwierciedlać wartości i dziedzictwo przewoźnika, a także podkreślać wielopokoleniowość doświadczeń z marką.
0 1 0 0 0 18.09.2023IKEA wybrała globalną agencję reklamowąGlobalną agencją reklamową Ikei została McCann (IPG Mediabrands). Wynik przetargu nie wpłynie na regionalne współprace marki z innymi agencjami.
0 1 0 0 0 17.09.2023Małgorzata Rozenek-Majdan twarzą marki ClarinsAmbasadorką francuskiej marki kosmetycznej Clarins została Małgorzata Rozenek-Majdan. Umowa została podpisana na rok.