Budowa zaufania do marek szczepionek wygląda inaczej niż w przypadku brandów komercyjnych. Badanie Uniwersytetu Południowej Australii
  • 0
  • 1
23.05.2021

Budowa zaufania do marek szczepionek wygląda inaczej niż w przypadku brandów komercyjnych. Badanie Uniwersytetu Południowej Australii

Liczby zaszczepionych oddziaływałyby skuteczniej, gdyby oprócz promowania szczepień budowano także wizerunek poszczególnych marek szczepionek w mediach. Takie wyniki przyniosły badania przeprowadzone w kilku krajach przez Ehrenberg-Bass Institute of Marketing Science Uniwersytetu Południowej Australii.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50512 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

21 maja 2021