Jak Covid pobudził kreatywność marek – najlepsze pomysły wypracowane w procesie design sprintJak Covid pobudził kreatywność marek – najlepsze pomysły wypracowane w procesie design sprintJak Covid pobudził kreatywność marek – najlepsze pomysły wypracowane w procesie design sprintJak Covid pobudził kreatywność marek – najlepsze pomysły wypracowane w procesie design sprint
Takich pomysłów będziemy potrzebować coraz więcej (źr. Studio Precht/Instagram)

Jak Covid pobudził kreatywność marek – najlepsze pomysły wypracowane w procesie design sprint

Jak Covid pobudził kreatywność marek – najlepsze pomysły wypracowane w procesie design sprint
Joanna Blewąska

Joanna Blewąska

-

digital strategy specialist, Bluerank

Joanna Blewąska

Joanna Blewąska

digital strategy specialist
Bluerank

Buduje strategie online oraz wypracowuje rekomendacje dla działań proklienckich. Pomaga markom skuteczniej działać i podejmować decyzje w szybko zmieniającym się, nieprzewidywalnym świecie. Absolwentka studiów podyplomowych PR oraz coaching w Szkole Głównej Handlowej. Certyfikowana trenerka biznesu, moderatorka procesu design thinking.

Jakkolwiek by to zabrzmiało – jest przynajmniej jeden pozytyw pandemii. Covid pobudził wdrażanie pomysłów i innowacji. Niebanalne, nastawione na klientów rozwiązania – w takie obfitował miniony rok. Musieliśmy się odważyć i ta pewność, zdaniem ekspertów, pozostanie z nami na dłużej. A design sprint, proces pomagający w kreowaniu rozwiązań – przeżywa rozkwit.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się