Flippery (czy też pinball) to popularne automaty do gier, o których wielu z nas myśli z dziecięcą nostalgią. Ten z pozoru prosty mechanizm ruchomych łapek odbijających kulkę ma swoje odzwierciedlenie w marketingowym planowaniu customer journey. Jak? Poznajcie bliżej metodę Hexagonu Hankinsa.Nie lubię określenia „konsumenci”. Zawsze, gdy je słyszę, mam wrażenie, że jest ono próbą określenia nowego gatunku żyjącego na Ziemi. Gatunku, który ma własną świadomość, inteligencję oraz wzory zachowania, które my jako osoby związane z marketingiem próbujemy rozgryźć. Podobnie zresztą nie kupuję takich uproszczeń jak żonglerka generacjami (Milenialsi, Z, X, Alfa), które w istocie próbują zamykać w nawiasach określone zachowania ludzi w zależności od ich PESEL-u.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.