Ścieżka zakupowa klienta niczym gra w pinball – o Hexagonie HankinsaŚcieżka zakupowa klienta niczym gra w pinball – o Hexagonie HankinsaŚcieżka zakupowa klienta niczym gra w pinball – o Hexagonie HankinsaŚcieżka zakupowa klienta niczym gra w pinball – o Hexagonie Hankinsa
Trzeba umieć grać w „marketingowe flippery”, by nie stracić klienta i doprowadzić go do zakupu (fot. Pixabay)

Ścieżka zakupowa klienta niczym gra w pinball – o Hexagonie Hankinsa

Ścieżka zakupowa klienta niczym gra w pinball – o Hexagonie Hankinsa
Radek Grzybowski

Radek Grzybowski

-

, brand & strategy consultant w Wiadomo*Studio, strategy director w agencji 19 Południk

Radek Grzybowski

Radek Grzybowski

brand & strategy consultant w Wiadomo*Studio, strategy director w agencji 19 Południk

Od początku drogi zawodowej związany z obszarem strategii i marketingu. 17-letnie doświadczenie zdobywał, realizując projekty jako dyrektor strategii w agencjach, pracując dla takich klientów jak ING Bank Śląski, Żywiec, Aviva, PLL LOT, Castorama, Volvo Trucks, Goodyear czy Tauron. Ma na swoim koncie kilkanaście nagród, m.in. Golden & Silver Effie, European Mixx Awards, Mixx Awards, Innovation Awards, KTR czy Kreatura.

Flippery (czy też pinball) to popularne automaty do gier, o których wielu z nas myśli z dziecięcą nostalgią. Ten z pozoru prosty mechanizm ruchomych łapek odbijających kulkę ma swoje odzwierciedlenie w marketingowym planowaniu customer journey. Jak? Poznajcie bliżej metodę Hexagonu Hankinsa.

Nie lubię określenia „konsumenci”. Zawsze, gdy je słyszę, mam wrażenie, że jest ono próbą określenia nowego gatunku żyjącego na Ziemi. Gatunku, który ma własną świadomość, inteligencję oraz wzory zachowania, które my jako osoby związane z marketingiem próbujemy rozgryźć. Podobnie zresztą nie kupuję takich uproszczeń jak żonglerka generacjami (Milenialsi, Z, X, Alfa), które w istocie próbują zamykać w nawiasach określone zachowania ludzi w zależności od ich PESEL-u.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja