1 3 0 0 0 12.09.2023„W tobie nadzieja na dopasowanie” – nowa kampania Fundacji DKMSBohaterami kampanii są pacjenci Fundacji DKMS i dawcy faktyczni. Dawcą jest m.in. Marek Kaliszuk, aktor, który kilka miesięcy temu uratował życie kilkuletniego chłopca. W spocie promocyjnym wystąpiła 18-letnia Gabrysia, pokazując nadzieję w oczekiwaniu na dawcę.
1 1 0 0 0 12.09.2023„Dużym wyzwaniom sprostasz niedużym telefonem” – ruszyła kampania kredytu gotówkowego VeloBankuW najnowszej kampanii VeloBank pokazuje zalety banku w telefonie. Spot banku reklamujący kredyt gotówkowy podkreśla, że nieprzewidziane wydatki to proza życia, na którą dobrze mieć wygodne rozwiązanie.
1 1 0 0 0 12.09.2023Makłowicz i Podsiadło w jesiennej kampanii Credit AgricoleW jesiennej kampanii reklamowej bank namawia nowych klientów do przenosin. Obiecuje rabaty na zakupy w aplikacji CA24 Mobile. W reklamie wystąpili ponownie Robert Makłowicz i Dawid Podsiadło.
0 1 0 0 0 11.09.2023Jan Dąbrowski i Cleo w nowej kampanii Banku PekaoKampania Banku Pekao z udziałem dwojga bohaterów znanych z ekranów telewizyjnych – piosenkarki Cleo i youtubera Jana Dąbrowskiego opowiada o Pakiecie PeoPay Kids. Zwraca uwagę na grę edukacyjną w bankowej aplikacji mobilnej.
0 1 0 0 0 11.09.2023E.On Polska rozpoczął kampanię edukacyjnąCelem kampanii pod hasłem „Daj prądowi odpocząć” jest podnoszenie świadomości dotyczącej zużywania energii elektrycznej i promocja dobrych nawyków jej efektywnego wykorzystywania. Na ulicach Warszawy pojawiły się kontekstowe billboardy.
3 2 0 0 0 11.09.2023Sylwia Grzeszczak w kampanii „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”Celebracja radości z życia i wiara w swoją wyjątkowość to przekaz kontynuowanej w kolejnym sezonie kampanii marki Deichmann „Bądź wyjątkowa. Bo chodzi o to, żeby być sobą”. Twarzą marki jest znowu Sylwia Grzeszczak.
1 1 0 0 0 11.09.2023Bud Light zmienia strategię reklamową po współpracy z transpłciową influencerką. Skupi się na początku sezonu NFLAmerykańska marka piwa Bud Light chce poprawić sprzedaż po wiosennym skandalu ze współpracą z transpłciową influencerką Dylan Mulvaney. Wraca do korzeni i skojarzeń ze sportem. Wykorzystuje do tego rozpoczęcie sezonu ligi futbolu amerykańskiego NFL.
0 14 0 0 0 8.09.2023„Oczyszczamy atmosferę” – Kärcher zmywa bazgroły w polskich miastachZakończyła się tegoroczna, druga edycja akcji zainicjowanej przez markę Kärcher – „Oczyszczamy atmosferę”. Odbywała się ona w Warszawie, Łodzi i we Wrocławiu. Eksperci z branży czyszczenia podjęli się usunięcia z elementów infrastruktury miejskiej nieestetycznych bazgrołów i wulgarnych napisów.
1 3 0 0 0 8.09.2023 Aktualizacja: 16:007.02.2024„Nie piję. Będę Tatą” – 9 września rusza kampania edukacyjna FASoffW Światowy Dzień FAS Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z fundacją „Dom w Łodzi” rozpocznie kampanię społeczną FASoff. Tym razem pod hasłem: „Będę Tatą. Nie piję razem z nią”.
2 7 0 0 0 8.09.2023Raper Jacuś z utworem „Brokatowa sukienka” w kampanii Frugo Energy – BeFrr!FoodCare rozpoczął II turę kampanii Frugo Energy w telewizji i digitalu utworem oraz teledyskiem rapera Jacusia, pt. „Brokatowa sukienka”.