Premiera teledysku „Pij z Umiarem – to się rymuje” Andrzeja Grabowskiego i Piha
  • 1
  • 1
18.09.2023

Premiera teledysku „Pij z Umiarem – to się rymuje” Andrzeja Grabowskiego i Piha

Premiera teledysku „Pij z Umiarem – to się rymuje” to finał drugiej edycji kampanii muzycznej. Kompania Piwowarska, która stoi za akcją, skupia się w niej na edukacji z zakresu odpowiedzialnego spożywania alkoholu.

W tym roku tematem przewodnim akcji jest picie „z głową”. Zwieńczeniem kampanii jest utwór stworzony wraz ze społecznością marki. W tym roku po raz drugi firma zaangażowała do udziału w kampanii artystów – Andrzeja Grabowskiego i Piha.

Finałem kampanii jest premiera utworu rapowanego przez duet Pih i Andrzej Grabowski, z podkładem skomponowanym przez Magierę. Liczymy, że znane nazwiska i nietypowa jak na działania edukacyjne forma pomogą nam w dotarciu do jeszcze szerszej grupy odbiorców – mówi Grzegorz Adamski, kierownik ds. public affairs i zrównoważonego rozwoju w Kompani Piwowarskiej.

Finałowy utwór ubiegłorocznej akcji „Alkohol i samochód – to się nie rymuje” został przesłuchany ponad 200 tys. razy. Kampania osiągnęła 16,8 mln zasięgu oraz 3,2 mln zaangażowania użytkowników w social media.

Bohaterowie kampanii to dwie antagonistyczne postacie – Pij i Umiar

Pijem jest raper Pih, a w rolę Umiara wcielił się aktor – Andrzej Grabowski. Jest to zderzenie dwóch imprezowych archetypów:

  • Pija, który lubi się bawić, często traci kontrolę i następnego dnia ponosi tego smutne konsekwencje,
  • Umiara – pełnego klasy i rozsądku, który umie bawić się z głową.

Aby dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, kampanię szeroko promowano w kanałach social media i poprzez współprace influencerskie na Facebooku, Instagramie i TikToku. Trzonem kampanii był mechanizm konkursowy, angażujący odbiorców w tworzenie rymów. Te zostały następnie wykorzystane do stworzenia tekstu utworu.

Patronem kampanii zostało Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe, dlatego oprócz głównej komunikacji prowadzone były również inne działania edukacyjne.

Utwór jest dostępny w serwisie YouTube, na platformie muzycznej Spotify oraz na profilach Kompanii Piwowarskiej w serwisach społecznościowych. Za koncepcję kreatywną, przebieg akcji, planowanie i zakup mediów odpowiadała agencja marketingowa V&P.

  • 1
Andrzej Grabowski w kampanii „Pij z Umiarem”

Andrzej Grabowski w kampanii „Pij z Umiarem”

 

18 września 2023

17 września 2023

15 września 2023