Ancymony, czyli Schulz Brand Friendly po rebrandingu - Marketing przy Kawie
Ancymony, czyli Schulz Brand Friendly po rebrandingu
  • 1
  • 2
9.02.2021

Ancymony, czyli Schulz Brand Friendly po rebrandingu

Agencja reklamowa Schulz Brand Friendly działa na rynku od 24 lat. Po badaniach świadomości marki oraz intensywnym i obfitującym w nagrody roku 2020 zdecydowała się na rebranding. W 2021 r. wchodzi z nowym pozycjonowaniem i nazwą mającą oddawać charakter marki – Ancymony.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55767 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

9 lutego 2021