„Ważne, z kim podróżujesz” – PLL Lot startuje z kampanią wizerunkową
  • 1
  • 4
18.09.2023

„Ważne, z kim podróżujesz” – PLL Lot startuje z kampanią wizerunkową

15 września ruszyła kampania wizerunkowa Polskich Linii Lotniczych Lot, pod hasłem „Ważne, z kim podróżujesz”. Ma odzwierciedlać wartości i dziedzictwo przewoźnika, a także podkreślać wielopokoleniowość doświadczeń z marką.

W kampanii Polskie Linie Lotnicze Lot pokazują, że lot samolotem to nie tylko przemieszczanie się pomiędzy różnymi miejscami. Marka uświadamia, że to, z kim się podróżuje, ma ogromne znaczenie. Linia lotnicza ma być nie tylko przewoźnikiem, ale także towarzyszem spełniania podróżniczych marzeń.

– Premiera nowej kampanii to niezwykle ważny moment dla naszej firmy. Analizy marketingowe wskazały nam nowy kierunek rozwoju na bazie wartości istotnych z punktu widzenia budowy wizerunku i świadomości marki. Naszym celem było:

  • zbudowanie historii z perspektywy naszych klientów,
  • zaprezentowanie marki pogodnej, angażującej emocjonalnie, dbającej o relacje z pasażerami.

W kampanii chcieliśmy zaakcentować tak silną wyjątkowość doświadczeń podróżowania, aby chcieć podzielić się nią z kolejnymi pokoleniami. Marka Lot to także siła sprawcza, dzięki której nasze marzenia czy to o lataniu, czy też o odkrywaniu świata się urzeczywistniają. Wierzę, że odbiorcy naszej kampanii poczują, jak ważne jest to, z kim się podróżuje – komentuje Ewa Lampart, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Locie.

Kanwę filmu promocyjnego stanowi wielopokoleniowość doświadczeń z marką przewoźnika

Wyrażona jest za pomocą symbolu plecaka oznaczonego przypinkami z podróży, który jest przekazywany z pokolenia na pokolenie. Spot podkreśla, że narodowy przewoźnik, towarzysząc pasażerom w podróży, zapewnia im to, co jest najważniejsze: komfort i bezpieczeństwo.

W spocie poza profesjonalnymi aktorami wzięli udział przedstawiciele zespołu personelu pokładowego. Na co dzień można ich spotkać podczas rejsów Lotem. W nagraniach wystąpili Dorota Żuchaj, Magdalena Boruć, Martyna Gradusiak, Emilia Szmolke oraz Natan Kubala. Materiały do kampanii wyreżyserował Szymon Pawlik, a za realizację odpowiada Film Produkcja. Zdjęcia do kampanii – Maciej Ryter.

Grey Group Poland przygotowała strategię i kampanię reklamową, media zaplanował i kupił dom mediowy Sigma BIS. Wszystkie działania zostały zrealizowane we współpracy z zespołem Biura Marketingu PLL Lot. Powstało kilkadziesiąt różnych formatów przeznaczonych do mediów tradycyjnych, jak i digitalowych. Działania będą realizowane także na rynkach Ameryki Północnej, Korei Południowej oraz Niemiec.

  • 4
Kampania wizerunkowa PLL Lot

Kampania wizerunkowa PLL Lot

Kampania wizerunkowa PLL Lot
Kampania wizerunkowa PLL Lot
Kampania wizerunkowa PLL Lot
 

18 września 2023

17 września 2023

15 września 2023

14 września 2023