- 1
- 4
„Ważne, z kim podróżujesz” – PLL Lot startuje z kampanią wizerunkową
15 września ruszyła kampania wizerunkowa Polskich Linii Lotniczych Lot, pod hasłem „Ważne, z kim podróżujesz”. Ma odzwierciedlać wartości i dziedzictwo przewoźnika, a także podkreślać wielopokoleniowość doświadczeń z marką.
W kampanii Polskie Linie Lotnicze Lot pokazują, że lot samolotem to nie tylko przemieszczanie się pomiędzy różnymi miejscami. Marka uświadamia, że to, z kim się podróżuje, ma ogromne znaczenie. Linia lotnicza ma być nie tylko przewoźnikiem, ale także towarzyszem spełniania podróżniczych marzeń.
– Premiera nowej kampanii to niezwykle ważny moment dla naszej firmy. Analizy marketingowe wskazały nam nowy kierunek rozwoju na bazie wartości istotnych z punktu widzenia budowy wizerunku i świadomości marki. Naszym celem było:
- zbudowanie historii z perspektywy naszych klientów,
- zaprezentowanie marki pogodnej, angażującej emocjonalnie, dbającej o relacje z pasażerami.
W kampanii chcieliśmy zaakcentować tak silną wyjątkowość doświadczeń podróżowania, aby chcieć podzielić się nią z kolejnymi pokoleniami. Marka Lot to także siła sprawcza, dzięki której nasze marzenia czy to o lataniu, czy też o odkrywaniu świata się urzeczywistniają. Wierzę, że odbiorcy naszej kampanii poczują, jak ważne jest to, z kim się podróżuje – komentuje Ewa Lampart, dyrektor marketingu i komunikacji korporacyjnej w Locie.
Kanwę filmu promocyjnego stanowi wielopokoleniowość doświadczeń z marką przewoźnika
Wyrażona jest za pomocą symbolu plecaka oznaczonego przypinkami z podróży, który jest przekazywany z pokolenia na pokolenie. Spot podkreśla, że narodowy przewoźnik, towarzysząc pasażerom w podróży, zapewnia im to, co jest najważniejsze: komfort i bezpieczeństwo.
W spocie poza profesjonalnymi aktorami wzięli udział przedstawiciele zespołu personelu pokładowego. Na co dzień można ich spotkać podczas rejsów Lotem. W nagraniach wystąpili Dorota Żuchaj, Magdalena Boruć, Martyna Gradusiak, Emilia Szmolke oraz Natan Kubala. Materiały do kampanii wyreżyserował Szymon Pawlik, a za realizację odpowiada Film Produkcja. Zdjęcia do kampanii – Maciej Ryter.
Grey Group Poland przygotowała strategię i kampanię reklamową, media zaplanował i kupił dom mediowy Sigma BIS. Wszystkie działania zostały zrealizowane we współpracy z zespołem Biura Marketingu PLL Lot. Powstało kilkadziesiąt różnych formatów przeznaczonych do mediów tradycyjnych, jak i digitalowych. Działania będą realizowane także na rynkach Ameryki Północnej, Korei Południowej oraz Niemiec.
- 4