0 3 0 0 0 12.01.2024Marketerzy zadowoleni z pracy, zestresowani, a jednocześnie chętni do przebranżowieniaTaki portret pracowników działów marketingu i PR wyłania się z „Raportu wynagrodzeń i trendów w przedsiębiorstwach” Grafton Recruitment.
1 6 0 0 0 12.01.2024Maxon Forte z reklamą stworzoną przez AIAdamed Pharma startuje z kampanią reklamową marki Maxon Forte. Reklama jest połączeniem tradycyjnego scenariusza z nowoczesną technologią. Film został w całości wygenerowany przy użyciu AI.
0 1 0 0 0 12.01.2024Wirtualna Polska kupuje Wirtualne MediaWirtualna Polska sfinalizowała nabycie portalu Wirtualne Media. Po przejęciu portal będzie funkcjonować jako osobna spółka, niezależna od części mediowej WP. Prezeską nowo nabytej spółki została Ewa Świstuniuk.
1 1 0 0 0 11.01.2024Multilac w nowej kampanii telewizyjnej zwraca uwagę na mikrobiom jelitowyMarka Multilac należąca do USP Zdrowie wystartowała z nową kampanią, której głównym celem jest zwrócenie uwagi na dbanie o mikrobiom jelitowy.
4 4 0 0 3 11.01.2024Ruszyło Centrum Schlebiania Dan CakeNajnowsza kampania Dan Cake polega na tworzeniu oryginalnych komplementów. Marka nagrodzi najkreatywniejsze pochlebstwa.
0 1 0 0 0 11.01.2024Motorola partnerem Euroleague BasketballEuroleague Basketball i Motorola poinformowały o zawarciu kilkuletniej umowy. Do końca 2026 r. Motorola będzie smartfonowym partnerem premium (Mobile Smartphone Partner) obu serii koszykarskich rozgrywek: Turkish Airlines EuroLeague i BKT EuroCup.
0 1 0 0 0 10.01.2024Lifetube zaoferuje influencerom technologię AI do automatycznego tłumaczenia wideoAgencja influencer marketingu Lifetube rozpoczęła współpracę ze start-upem ElevenLabs, zajmującym się generowaniem naturalnego głosu ludzkiego w wielu językach na bazie sztucznej inteligencji.
0 3 0 0 0 10.01.2024Grupa WPP łączy agencje VMLY&R i Wunderman ThompsonGlobalny holding marketingowy WPP łączy swoje agencje VMLY&R i Wunderman Thompson pod wspólną marką VML. Z 30 tys. specjalistów w 64 krajach VML staje się największą agencją kreatywną na świecie.
0 3 0 0 0 10.01.2024Iga Świątek ambasadorką marki LegoAmbasadorką marki Lego została Iga Świątek. Poinformowała o tym 9 stycznia na swoim profilu na Instagramie.
1 1 0 0 0 10.01.2024Warta pokazuje prawdziwe historie drogowe w kampanii reklamowej „Każdemu może się zdarzyć”Koncepcja kampanii Warty „Każdemu może się zdarzyć” opiera się na złamaniu szumu komunikacyjnego – standardowego przekazu reklamowego, który jest najczęściej spotykany w tej kategorii.