0 1 0 0 0 6.09.2023Marka w przestrzeni wirtualnej – już 21.09 Kongres Profesjonalistów Public Relations21 i 22 września w Rzeszowie odbędzie się XXIII edycja Kongresu Profesjonalistów Public Relations, jednego z największych wydarzeń branżowych w Polsce. Tematem przewodnim tegorocznej edycji będzie „Marka w przestrzeni wirtualnej: interakcja, dialog, kryzys”.
0 1 0 0 0 6.09.2023Calsin Osteo wybrało agencję do obsługi digitalAgencja Cape Morris wygrała przetarg na obsługę digital marki Calsin Osteo (Aurovitas Pharma Polska). W ramach współpracy zaplanowane zostały intensywne działania digitalowe, włączając w to m.in. portale kontekstowe, rich media, programmatic, social media czy SEM.
1 1 0 0 0 6.09.2023Smolasty w kampanii reklamowej marki TarczyńskiInternetowa kampania z udziałem piosenkarza Smolastego realizuje strategię „Wszyscy są parówkożercy”. Jej celem jest odświeżenie wizerunku parówek.
0 1 0 0 0 6.09.2023W Stanach Zjednoczonych dopuszczono banery reklamowe ciągnięte przez dronyAmerykański organ nadzoru lotniczego, Federalna Administracja Lotnictwa (FAA) wydała firmie z Miami pierwsze komercyjne zezwolenie dla operatora dronów holujących banery reklamowe.
3 2 0 0 0 6.09.2023Chrupersy w kampanii na RobloksieLubella rozpoczyna drugi etap kampanii wizerunkowej. Promuje w niej nową linię płatków śniadaniowych Lubella Chrupersy oraz grę Chrupersy Arena na platformie Roblox.
3 3 0 0 0 6.09.2023Milka rusza z kampanią „Wielkie smakowanie”Z początkiem września marka czekolady Milka startuje z kampanią „Wielkie smakowanie”. Inicjatywa wynika z refleksji nad nawykami zakupowymi konsumentów. Marka chce im przedstawić portfolio swoich produktów i zachęcić do ich testowania.
0 2 0 0 0 6.09.2023Ekosceptyczni konsumenci a ekologiczna komunikacja marek – badanie OBTKKonsumenci szukają dowodów autentyczności działań ekologicznych marek, a nie tylko samej opowieści o nich. Najważniejszym kryterium oceny autentyczności działań ekologicznych marek są przestrzegane przez nie standardy ekologiczne. Tak pokazuje badanie przeprowadzone przez SW Research na zlecenie On Board Think Kong.
0 5 0 0 0 5.09.2023Na czym zarabiają twórcy internetowi i jak wygląda ich praca? – badanie firmy ImkerZ ankiety przeprowadzonej przez firmę Imker wynika, że niemal połowa twórców internetowych osiąga przychody w wysokości ponad 10 tys. zł miesięcznie. Dla 40 proc. ankietowanych internetowa działalność stała się głównym zajęciem zarobkowym.
1 2 0 0 0 5.09.2023Pogaduchy z Ikeą na citylightach, czyli kampania nowego sezonu serialu „Belfer”8 września premiera trzeciego sezonu serialu „Belfer”. Wprowadza go kampania obejmująca standardowe i niestandardowe działania komunikacyjne, m.in. OOH, digital, social media i działania z influencerami.
0 2 0 0 0 5.09.2023Adidas stworzył strefę dla biegaczy podczas Półmaratonu PraskiegoMarka Adidas przygotowała specjalną strefę dla biegaczy i kibiców podczas 8. Nocnego Półmaratonu Praskiego oraz Piątki Praskiej.