- 1
- 1
Połączenie agencji Ancymony i 19 Południk
Agencje Ancymony i 19 Południk połączyły się. Wszyscy pracownicy 19 Południka dołączyli do zespołu agencji Ancymony.
– Fuzja jest spojrzeniem w przyszłość i wykorzystaniem szansy. W tandemie możemy więcej. To rozwiązanie biznesowe win-win, które daje możliwość realizacji obustronnych potrzeb biznesowych bez stanowienia dla siebie konkurencji na rynku. Dzięki efektowi synergii nastąpi:
- transfer wiedzy i kompetencji,
- rozwój usług,
- optymalizacja finansowa.
Wszystko to da bezpośrednie korzyści naszym klientom komentuje – Wojciech Kotala, CEO agencji Ancymony oraz większościowy udziałowiec agencji 19 Południk.
W połączeniu istotny był, sprawdzony w ciągu dwóch ostatnich lat, model biznesowy Ancymonów
Jest on oparty na koncepcji business unitów. Te ostatnie to niezależne, interdyscyplinarne jednostki oferujące całościowy zakres umiejętności niezbędnych do obsługi klienta w ramach agencji full service.
Pięcioma dotychczasowymi business unitami zarządzają eksperci z obszaru kreacji lub client service’u. Zapewniają one:
- niezależność w podejmowaniu decyzji,
- elastyczność,
- dokładne dostosowanie kompetencji do faktycznych potrzeb klienta.
Każdy team jest stały oraz interdyscyplinarny. Jego lider (business unit manager/ka) pozostaje w bliskim kontakcie z klientem i dokładnie zna specyfikę danej marki. Współpraca oparta na takim modelu tworzy autentyczne partnerstwo pomiędzy działem marketingu a zespołem agencji.
Strukturę business unitów agencji Ancymony zasilą dwa nowe zespoły
- Pierwszy, o wyraźnym rysie strategicznym, to zespół Radosława Grzybowskiego.
- Drugim zespołem o charakterze brandingowym, jak również z umiejętnościami developerskimi oraz UX-owymi, dowodzić będzie Paweł Mikołajec.
Grzybowski i Mikołajec, byli zarządzający z 19 Południka, wystąpią w Ancymonach w podwójnej roli – business unit managerów oraz associate directorów, odpowiednio w obszarze strategii oraz designu.
Agencja Ancymony rozszerza spektrum oferowanych usług, wzmacniając ofertę w obszarach:
- planowania strategicznego,
- brand experience,
- brand identity,
- designu,
- e-commerce,
- PR-u.
- 1