0 6 0 26.06.2020Agora zachęca do udziału w wyborach. 100 tys. zł na reklamę w „Gazecie Wyborczej” dla miasta o najwyższej frekwencji„Gazeta Wyborcza” w specjalnej akcji zachęca wszystkich do głosowania w wyborach 28 czerwca. W konkursie Wyborcza Stolica Polski redakcja nagrodzi miejscowość, w której odnotowana zostanie najwyższa frekwencja. Samorząd otrzyma 100 tys. zł na kampanię reklamową miasta na łamach „Gazety Wyborczej”, a mieszkańcy – 10 tys. prenumerat cyfrowych dziennika.
1 7 0 26.06.2020Sephora wspiera WOŚP limitowaną edycją perfum Pol’and’Rock MusicOd 25 czerwca w perfumeriach Sephora oraz na Sephora.pl można kupić limitowany zapach Pol’and’Rock Music. Cały zysk z jego sprzedaży Sephora przekaże na wsparcie działań statutowych Fundacji Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy.
0 7 0 25.06.2020Plakaty Jana Kallwejta w akcji charytatywnej Wedla, Empiku i Omenaa Foundation25 czerwca rusza charytatywny projekt „#Każdy plakat pomaga”. Na stronie WWW Empiku można kupić limitowane plakaty zaprojektowane przez Jana Kallwejta, cenionego polskiego ilustratora. Dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na rzecz Omenaa Foundation. Pieniądze posłużą na zakup komputerów do polskich domów dziecka. Akcja powstała z inicjatywy E. Wedel we współpracy z Fundacją Omeny Mensah oraz marką Empik.
0 1 0 25.06.2020Ametyst – nowe, wspólne narzędzie do planowania kampanii telewizyjnych od GfK i Nielsen Media PolskaAmetyst – tak nazywa się najnowsze narzędzie do planowania i kupowania kampanii telewizyjnych. Opracowały je wspólnie GfK i Nielsen Media Polska dla firm z branży FMCG, OTC oraz detalistów. Nowa usługa pozwala na precyzyjne targetowanie. Umożliwia także optymalizację kosztów dotarcia do nabywców wybranych produktów i kategorii.
1 1 1 25.06.2020Pierwsza w historii reklama rekrutacyjna CIA„Twój naród liczy na Ciebie”. To hasło pierwszej w historii reklamy rekrutacyjnej amerykańskiej Centralnej Agencji Wywiadowczej (CIA).
3 1 0 25.06.2020„Niezwykłe zjawiska naturalne” – nowa platforma komunikacyjna Herbapolu-LublinWystartowała nowa platforma komunikacyjna firmy Herbapol-Lublin. W jej ramach powstały trzy spoty. Każdy z nich koncentruje się na innym produkcie z portfolio ziołowych napojów funkcjonalnych. Treść poszczególnych reklam inspirowana jest różnymi zjawiskami naturalnymi: wiatrem, słońcem oraz deszczem.
0 1 1 25.06.2020Gajos, Fronczewski, Maffashion, Brodka, Podsiadło i inni podają powody, dla których warto zagłosować w wyborach prezydenckichW gruncie rzeczy istnieją #milionypowodów do tego, by wziąć udział w wyborach prezydenckich, które odbędą się 28 czerwca. W filmie pod takim właśnie tytułem ponad 20 znanych osób podaje swoje uzasadnienia do oddania głosu. Ramę wszystkich nagrań stanowią wypowiedzi Dawida Podsiadły.
1 1 0 25.06.2020Szymon Hołownia uczy, czym jest demokracjaW spocie wyborczym Szymona Hołowni kandydat na prezydenta wyjaśnia, czym jest demokracja. Na prostym przykładzie pokazuje, że aby społeczeństwo mogło być wspólnotą, musi uwzględniać prawa mniejszości.
0 1 0 24.06.2020Rekordowa inwestycja Google w Polsce: 2 mld dol. na centrum przetwarzania danychAmerykański gigant zainwestuje w Polsce nawet miliardy dolarów w centrum danych – wynika z informacji „Pulsu Biznesu”.
1 2 0 24.06.2020Burger King linią lotniczą w nowym spocie markiW nowej francuskiej kampanii Burger King został przekształcony w linię lotniczą „Burger Klean”. Klientów obowiązują w niej sparodiowane zasady znane pasażerom z prezentacji przedstawianej na pokładzie samolotu.