0 2 0 0 0 18.04.2019Likier na bazie ginu ze łzami jednorożca na etykiecie zbyt atrakcyjny dla dzieciFirma Firebox ma zmienić etykiety na butelkach likierów Unicorn Tears na bazie ginu. Taką decyzję podjął niezależny zespół ds. skarg Portman Group, organu nadzorczego dla producentów napojów alkoholowych w Wielkiej Brytanii. W jego opinii obecne kolorowe butelki sprawiają, że alkohol jest atrakcyjny dla dzieci.
5 0 0 0 0 18.04.2019Międzynarodowa kampania serwisu RenaultMarka Renault rozpoczęła kampanię reklamową swojego autoryzowanego serwisu. Jego zalety zachwala w internetowych spotach, które emitowane będą w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech i w krajach bałtyckich.
0 5 0 0 0 18.04.2019Codzienne Polaków zakupy – dane z badania Gemius/PBIRobienie codziennych zakupów deklaruje 15 394 063 polskich internautów – wynika z badania Gemius/PBI. Stanowią oni ponad 40% dorosłych Polaków (porównując z ostatnimi danymi GUS).
2 3 0 0 0 18.04.2019 Aktualizacja: 12:5330.04.2019Pierwsza fabularna reklama marki HarnaśPrzez ostatnie 15 lat obecności marki Harnaś na polskim rynku w spotach reklamowych pojawiała się animowana postać króla gór. Rok 2019 to czas zmian. 17 kwietnia w telewizji pojawił się pierwszy fabularny spot, w którym bohatera marki zagrał Karol Dziuba, aktor Teatru Narodowego w Warszawie.
1 7 0 0 0 18.04.2019Answear.com z kampanią promującą kolekcję wiosenno-letniąWystartowała kampania marki Answear.com, promująca kolekcję wiosenno-letnią. Brand zachęca, by ruszyć z nim w podróż po świecie trendów, stylów, okazji i marzeń, które dopiero się spełnią.
0 6 0 0 3 17.04.2019Marki robią zrzutkę na odbudowę Notre Dame15 kwietnia 2019 r. w katedrze Notre Dame wybuchł pożar. W jego wyniku doszło m.in. do zawalenia się dachu i iglicy. Odbudowa może potrwać lata i pochłonąć ogromne sumy. Marki deklarują pomoc.
1 3 0 0 0 17.04.2019„Wsłuchaj się w historie rzeczy warszawskich!” – kampania Muzeum WarszawyRozpoczęła się kampania reklamowa Muzeum Warszawy. Ukazuje różnorodność zgromadzonych eksponatów i opowiada historię przez pryzmat przedmiotów.
0 2 0 0 0 17.04.2019Carlsberg przyznaje, że „prawdopodobnie” nie był najlepszym piwem na świecieCarlsberg w Wielkiej Brytanii przechodzi gruntowną przemianę. Będzie pozycjonować się jako marka bardziej premium i położy większy nacisk na komunikację kierowaną do kobiet. Brand przyznaje, że nie podołał swojemu wieloletniemu hasłu „Prawdopodobnie najlepsze piwo na świecie”.
0 3 0 0 0 17.04.2019Maciej Orłoś ambasadorem marki finansowej VestleDziennikarz i prezenter telewizyjny Maciej Orłoś wystąpi w reklamach platformy tradingowej Vestle. Celem kampanii będzie wprowadzenie marki w Polsce.
1 3 0 0 0 17.04.2019Coca-Cola w butelkach z „Gwiezdnych wojen”Zbliża się premiera kolejnej części „Gwiezdnych wojen”. Z tej okazji Coca-Cola Company wprowadziła limitowaną edycję butelek napojów nawiązującą do filmu. Będzie je można znaleźć w parkach rozrywki Walta Disneya.