1 2 0 0 0 24.05.2019Coca-Cola przywraca New Coke w ramach promocji „Stranger Things”W 1985 r. Coca-Cola wprowadziła na rynek New Coke, co okazało się jedną z większych porażek firmy. Teraz przywraca produkt w ramach współpracy z Netflixem. Odnosi się to do trzeciego sezonu serialu „Stranger Things”, którego akcja dzieje się w latach 80. XX w.
0 0 0 0 0 24.05.2019Opinia Rady Etyki Public Relations w sprawie przestrzegania zasad etyki PR10 maja, po publikacji „Super Expressu” dotyczącej dzieci premiera Mateusza Morawieckiego, zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations zwrócił się do Rady Etyki Public Relations z prośbą o wydanie opinii. REPR oświadczyła, że nie dysponuje faktograficzną wiedzą pozwalającą na to. Jednocześnie apeluje o przestrzeganie istniejących w naszym kraju zapisów kodeksów etycznych public relations. Zwraca też uwagę na potencjalne zagrożenia wynikające z łączenia funkcji specjalisty ds. PR z pracą dziennikarza.
1 6 0 0 0 24.05.2019Jacek Kłosiński tworzy branded content dla serwisu Chroma StockDrukarnia internetowa Chroma.pl nawiązała współpracę z Jackiem Kłosińskim, znanym blogerem branżowym skupiającym się na promowaniu produktywności i kreatywności. Kłosiński przygotował materiały promujące serwis ze zdjęciami Chroma Stock.
0 0 0 0 0 23.05.2019Konferencja PR-day – 13 czerwca posłuchaj o wyzwaniach i zagrożeniach współczesnej komunikacjiWyzwania i zagrożenia nowoczesnej komunikacji to jeden z tematów, które niejednokrotnie pojawiają się w codziennej pracy PR-owca. Jak im sprostać? Jak zatroszczyć się o profesjonalny wizerunek firmy, gdy trzeba zderzać się z rozmaitymi przeszkodami? Podczas PR-day będzie można dowiedzieć się, jak działać, na co uważać i z czego korzystać.
2 0 0 0 0 23.05.2019Wybierz swoją ofiarę – Ministerstwo Infrastruktury i KRBRD rozpoczynają kampanięNieudzielenie pierwszeństwa przejazdu jest główną przyczyną wypadków na polskich drogach – pokazują statystyki. Ministerstwo Infrastruktury i Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego rozpoczęły kampanię mającą zwrócić uwagę na to zagadnienie.
0 1 0 0 0 23.05.2019Anwil zostanie sponsorem żużlowej reprezentacji Polski?Firma One Sport reprezentująca na mocy umowy z Polskim Związkiem Motorowym żużlową reprezentację Polski i Anwil (Grupa Orlen) podpisały list intencyjny. Dokument dotyczy gotowości obu stron do zawarcia umowy sponsoringowej i tym samym pełnienia przez firmę do końca 2019 r. roli sponsora generalnego reprezentacji.
0 1 0 0 0 23.05.2019Ile zarabia influencer? Raport firmy KlearIle może zarobić influencer? Firma Klear przebadała ponad 2000 wpływowych osób na Instagramie, Facebooku i YouTube. Okazuje się, że ceny różnią się w zależności od rodzaju treści i typu influencera.
1 0 0 0 0 23.05.2019Big Cyc grilluje z BiedronkąCzłonkowie zespołu Big Cyc przygotowali materiał we współpracy z Biedronką. Muzycy rozpakowali przygotowaną przez markę skrzynię, w której znalazły się produkty na grilla.
1 0 0 0 0 23.05.2019Michał Żebrowski wspiera „Kulturalny Performance” agencji AdmetricsAdmetrics (Grupa R22), agencja reklamy internetowej w modelu performance, rozpoczęła akcję „Kulturalny Performance”. Jej głównym założeniem jest celebrowanie kultury w każdym wymiarze – relacji międzyludzkich oraz współpracy biznesowej. Firma nawiązała współpracę z Teatrem 6. Piętro, a docelowo planuje włączenie do akcji kolejnych podmiotów – teatrów, jak muzeów czy kin. Zaproszenia na wydarzenia kulturalne mają być wartością dodaną do współpracy z agencją dla jej klientów.
1 5 0 0 0 23.05.2019InPost ogłasza konkurs na grafikę, która przyozdobi paczkomaty23 maja rozpoczął się konkurs ArtInPost kierowany do pasjonatów projektowania, grafiki użytkowej i amatorów z zacięciem designerskim. Ich prace mają szansę zaistnieć w przestrzeni publicznej. Na zwycięzców czeka pula nagród o łącznej wartości ponad 25 tys. zł. Mecenasem konkursu jest InPost Paczkomaty.