Coca-Cola przywraca New Coke w ramach promocji „Stranger Things”
  • 1
  • 2
24.05.2019

Coca-Cola przywraca New Coke w ramach promocji „Stranger Things”

W 1985 r. Coca-Cola wprowadziła na rynek New Coke, co okazało się jedną z większych porażek firmy. Teraz przywraca produkt w ramach współpracy z Netflixem. Odnosi się to do trzeciego sezonu serialu „Stranger Things”, którego akcja dzieje się w latach 80. XX w.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47339 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

24 maja 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2019

Opinia Rady Etyki Public Relations w sprawie przestrzegania zasad etyki PR

10 maja, po publikacji „Super Expressu” dotyczącej dzieci premiera Mateusza Morawieckiego, zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations zwrócił się do Rady Etyki Public Relations z prośbą o wydanie opinii. REPR oświadczyła, że nie dysponuje faktograficzną wiedzą pozwalającą na to. Jednocześnie apeluje o przestrzeganie istniejących w naszym kraju zapisów kodeksów etycznych public relations. Zwraca też uwagę na potencjalne zagrożenia wynikające z łączenia funkcji specjalisty ds. PR z pracą dziennikarza.

23 maja 2019