Coca-Cola przywraca New Coke w ramach promocji „Stranger Things”
  • 1
  • 2
24.05.2019

Coca-Cola przywraca New Coke w ramach promocji „Stranger Things”

W 1985 r. Coca-Cola wprowadziła na rynek New Coke, co okazało się jedną z większych porażek firmy. Teraz przywraca produkt w ramach współpracy z Netflixem. Odnosi się to do trzeciego sezonu serialu „Stranger Things”, którego akcja dzieje się w latach 80. XX w.

Premiera serialu zaplanowana jest na 4 lipca. Zaprezentowane w nim wydarzenia rozgrywają się w 1985 r., czyli dokładnie wtedy, gdy debiutował produkt Coca-Coli. New Coke było słodszą wersją sztandarowego napoju marki. Przetrwało zaledwie 79 dni. Po kiepskim przyjęciu marka jako Coke II sprzedawana była na kilku lokalnych rynkach.

Teraz napój powróci w limitowanej wersji za sprawą „Stranger Things”. W ramach jego promocji przygotowano spot, w którym nawiązano do scen z serialu.

W świecie zmieniającej się konsumpcji mediów wciąż stawiamy sobie wyzwanie znalezienia kreatywnych i znaczących sposobów uczestnictwa w platformach niereklamowych, takich jak Netflix. Chcemy zaangażować miliony fanów, którzy subskrybują usługi przesyłania strumieniowego – mówi Geoff Cottrill, senior vice president of strategic marketing Coca-Cola North America.

Dodatkowo w sprzedaży ma pojawić się standardowa coca-cola i coca-cola zero w puszkach nawiązujących do serialu.

  • 2

24 maja 2019

  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
24.05.2019

Opinia Rady Etyki Public Relations w sprawie przestrzegania zasad etyki PR

10 maja, po publikacji „Super Expressu” dotyczącej dzieci premiera Mateusza Morawieckiego, zarząd Polskiego Stowarzyszenia Public Relations zwrócił się do Rady Etyki Public Relations z prośbą o wydanie opinii. REPR oświadczyła, że nie dysponuje faktograficzną wiedzą pozwalającą na to. Jednocześnie apeluje o przestrzeganie istniejących w naszym kraju zapisów kodeksów etycznych public relations. Zwraca też uwagę na potencjalne zagrożenia wynikające z łączenia funkcji specjalisty ds. PR z pracą dziennikarza.

23 maja 2019