Lego „Stranger Things”
  • 0
  • 5
16.05.2019

Lego „Stranger Things”

Marka Lego przygotowała kolekcję „Stranger Things” nawiązującą do serialu Netflixa pod tym tytułem. Składa się ona z 2200 klocków i przeznaczona jest dla użytkowników powyżej 16. roku życia.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

47339 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

16 maja 2019

15 maja 2019

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
15.05.2019

„Konsumenci, marki i nowa komunikacja” – raport ASAP Care 24

Interakcje z klientami stają się coraz bardziej skoncentrowane na kanałach cyfrowych. Ta zmiana staje się głębsza wraz z rozwojem technologii, przenoszeniem usług z off- do online, a także ze zmianą, jaka zaszła w samych konsumentach. Raport „Konsumenci, marki i nowa komunikacja” przygotowany przez SW Research dla agencji ASAP Care 24 prezentuje wnioski dotyczące preferencji klientów w kontakcie z firmami. Naświetla też najważniejsze trendy i wyzwania stojące przed markami.