Konferencja PR-day – 13 czerwca posłuchaj o wyzwaniach i zagrożeniach współczesnej komunikacji
  • 0
  • 0
23.05.2019

Konferencja PR-day – 13 czerwca posłuchaj o wyzwaniach i zagrożeniach współczesnej komunikacji

Wyzwania i zagrożenia nowoczesnej komunikacji to jeden z tematów, które niejednokrotnie pojawiają się w codziennej pracy PR-owca. Jak im sprostać? Jak zatroszczyć się o profesjonalny wizerunek firmy, gdy trzeba zderzać się z rozmaitymi przeszkodami? Podczas PR-day będzie można dowiedzieć się, jak działać, na co uważać i z czego korzystać.

Podczas jednego dnia Konferencji PR-day eksperci przedstawią najaktualniejsze praktyki PR i podpowiedzą, jak je wykorzystać w wyzwaniach każdego dnia.

Karolina Borkowska przedstawi kwestię odpowiedzialności komunikacyjnej PR-owca, która jest kluczem do budowania profesjonalizmu i zdobywania szacunku klientów. Prelegentka podpowie, jak skutecznie prowadzić działania PR zgodnie z kodeksem etycznym i moralnym.

Mariusz Sokołowski pokaże na praktycznych przykładach, w jaki sposób zadbać o reputację marki, a także jak przeprowadzić jej audyt krok po kroku.

Wycena usług PR to jeden z najczęstszych problemów. Pomoże go rozwiązać Maria Buszman. Prelegentka podpowie, ile naprawdę jest warta praca PR-owca.

Hejt, trolling i postprawda w sieci to obecnie najpoważniejsze zagrożenia dla wizerunku firm, które wpływają na rentowność biznesów. Jak im przeciwdziałać? Tego uczestnicy dowiedzą się z prelekcji Jacka Kotarbińskiego.

Prowadzenie działań wizerunkowych we współpracy z influencerami to niezawodny sposób na promocję i skuteczną komunikację z klientami. Jak zatroszczyć się o efektywny influencer marketing? Garść wskazówek przekaże Magdalena Urbaniak.

Nowe technologie dają spore możliwości komunikacyjne, ale jak nie wpaść w kłopoty z prawem, korzystając z ich potencjału? Kwestie ochrony wizerunku, RODO, praw autorskich omówione zostaną w prelekcji dwojga adwokatów: Agnieszki Zwierzyńskiej i Marka Korcza.

Kolejna istotna kwestia to customer experience i PR. Jak doświadczenie klienta wpływa na kreowanie wizerunku marki? Dlaczego warto się o nie troszczyć? Zofia Bugajna-Kasdepke odpowie na pytanie, czy to naprawdę działa.

Dlaczego warto wziąć udział w PR-day?

  • To najbardziej aktualna branżowa wiedza prosto od najlepszych praktyków w Polsce.
  • Uczestnicy otrzymują dostęp do prezentacji ze wszystkich wystąpień, a dodatkowo listy wskazówek, które podniosą efektywność ich pracy.
  • Można nauczyć się budować relacje z wykorzystaniem nowoczesnych technologii komunikacyjnych.
  • Prelegenci podpowiedzą, jakie działania warto obecnie podejmować, a czego unikać, chcąc dbać o reputację.
  • Każdy powinien poznać metody skutecznej obrony przed sieciowym hejtem, trollingiem i postprawdą.

Szczegółowe informacje oraz formularz uczestnictwa można znaleźć na stronie www.pr-day.pl. Do 3 czerwca trwa promocja: można nabyć wejściówkę w niższej cenie.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym wydarzenia.

23 maja 2019