0 0 0 0 0 27.07.2018Sprzedaż Barbie rośnie, a mimo to Mattel zwalnia 2,2 tys. pracownikówGłównym powodem zwolnień w Mattelu jest bankructwo sieci sklepów z zabawkami Toys „R” Us. O ile sprzedaż flagowej marki Barbie rosła, o tyle inne brandy z portfolio firmy nie radziły sobie już tak dobrze.
0 0 0 0 0 27.07.2018Więzienne rewolucje – Magda Gessler promuje serial „Orange is the New Black”Na 27 lipca Netflix zaplanował premierę 6. sezonu „Orange is the New Black”. Serwis przygotował krótki film promujący serial. Wystąpiła w nim Magda Gessler.
0 0 0 0 0 27.07.2018Facebook z rekordowymi spadkami na giełdzie. W ciągu jednego dnia stracił na wartości 120 mld dolarówCena akcji Facebooka w jeden dzień spadła o około 18 proc. Tym samym 26 lipca kapitalizacja spółki skurczyła się o rekordowe 120 mld dol.
0 0 0 0 0 27.07.2018Jak młodzi konsumują newsy? Analiza BBCBrytyjska stacja BBC przeanalizowała internetowe newsy – zarówno tekstowe, jak i w formie wideo. Sprawdziła, które z nich najbardziej angażują osoby w wieku 18–26 lat.
0 4 0 0 0 27.07.2018Warszawska kampania społeczno-edukacyjna dotycząca śmiecenia nad WisłąNadwiślańskie plaże i bulwary w Warszawie stały się niezwykle popularnym miejscem relaksu i zabawy. Aby móc w pełni korzystać z uroków tej wspólnej przestrzeni, należy o nią stale dbać. Jak to zrobić? Tegoroczna kampania edukacyjna Dzielnicy Wisła pod hasłem „To się nosi nad Wisłą” promuje dobre praktyki.
0 1 0 0 2 26.07.2018Coca-Cola wprowadza na polski rynek markę napojów na bazie roślinCoca-Cola w Polsce rozszerza obecność w sektorze FMCG. Wprowadza markę AdeZ. To napoje na bazie roślin.
0 0 0 0 0 26.07.2018OSM Piątnica wybrała agencję marketingowąPrzetarg Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Piątnicy wygrała agencja Plej. Szczegółowy zakres współpracy zostanie doprecyzowany.
0 2 0 0 4 26.07.2018Co skłoniłoby Polaków do opuszczenia Facebooka? Badanie Procontent Communication60% ankietowanych Polaków twierdzi, że wyciek danych osobowych z Facebooka może skłonić ich do opuszczenia serwisu. Takie wyniki przyniosło badanie SW Research przygotowane dla Procontent Communication.
0 0 0 0 0 26.07.2018Polska Izba Informatyki i Telekomunikacji podpisała umowę z Attention MarketingPolska Izba Informatyki i Telekomunikacji podpisała umowę z firmą Attention Marketing, specjalizującą się w doradztwie komunikacyjnym. Zakres współpracy obejmuje prowadzenie biura prasowego oraz obsługę w social media (Facebook, LinkedIn, Twitter).
1 0 0 0 0 26.07.2018„Jesteśmy, jeśli pamiętasz” – spot Muzeum Powstania WarszawskiegoZ okazji 74. rocznicy Powstania Warszawskiego muzeum przygotowało spot „Jesteśmy, jeśli pamiętasz”. Ma on przypominać o obecności bohaterów – powstańców – wśród nas.