Wybierz swoją ofiarę – Ministerstwo Infrastruktury i KRBRD rozpoczynają kampanię
  • 2
  • 0
23.05.2019

Wybierz swoją ofiarę – Ministerstwo Infrastruktury i KRBRD rozpoczynają kampanię

Nieudzielenie pierwszeństwa przejazdu jest główną przyczyną wypadków na polskich drogach – pokazują statystyki. Ministerstwo Infrastruktury i Krajowa Rada Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego rozpoczęły kampanię mającą zwrócić uwagę na to zagadnienie.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

23 maja 2019

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
23.05.2019

Michał Żebrowski wspiera „Kulturalny Performance” agencji Admetrics

Admetrics (Grupa R22), agencja reklamy internetowej w modelu performance, rozpoczęła akcję „Kulturalny Performance”. Jej głównym założeniem jest celebrowanie kultury w każdym wymiarze – relacji międzyludzkich oraz współpracy biznesowej. Firma nawiązała współpracę z Teatrem 6. Piętro, a docelowo planuje włączenie do akcji kolejnych podmiotów – teatrów, jak muzeów czy kin. Zaproszenia na wydarzenia kulturalne mają być wartością dodaną do współpracy z agencją dla jej klientów.