Anwil zostanie sponsorem żużlowej reprezentacji Polski?
  • 0
  • 1
23.05.2019

Anwil zostanie sponsorem żużlowej reprezentacji Polski?

Firma One Sport reprezentująca na mocy umowy z Polskim Związkiem Motorowym żużlową reprezentację Polski i Anwil (Grupa Orlen) podpisały list intencyjny. Dokument dotyczy gotowości obu stron do zawarcia umowy sponsoringowej i tym samym pełnienia przez firmę do końca 2019 r. roli sponsora generalnego reprezentacji.

Współpraca byłaby kolejnym krokiem do umocnienia pozycji polskiego speedwaya na arenie międzynarodowej. Renoma musi jednak iść w parze z osiągnięciami. Najlepszym potwierdzeniem tezy głoszącej, że Polska jest żużlową potęgą, będzie zaś walka o złote medale w zmaganiach indywidualnych i drużynowych – podkreślono.

Pozyskanie silnych sponsorów to droga do tego, aby nasz ukochany żużel był nadal na pierwszym miejscu w sercach Polaków. Widzimy tłumy na stadionach, niesłabnące zainteresowanie, ale przede wszystkim wiele medali, które polscy żużlowcy co roku zdobywają na międzynarodowej arenie. Jestem szczęśliwy, że ze strony Anwilu jest wola współpracy. Dzięki temu wspólnie będziemy mogli przeżywać niezwykłe emocje na stadionach – mówi Ryszard Czarnecki, członek prezydium PKOl. Jest on honorowym patronem żużlowej reprezentacji Polski, a także indywidualnych mistrzostw Europy i indywidualnych mistrzostw świata juniorów na żużlu.

Jesteśmy hojnym i lojalnym sponsorem sportu. Najlepszym tego dowodem jest fakt, że od 1997 r. towarzyszymy klubowi koszykówki Włocławek w rozgrywkach na polskich i europejskich parkietach. Jednak w związku z intensywnym rozwojem naszej firmy cały czas analizujemy możliwości wzmacniania rozpoznawalności marki Anwil. Nawiązanie współpracy z żużlową reprezentacją Polski mogłoby wpłynąć na podniesienie efektywności prowadzonych przez nas aktywności marketingowych – podkreśla Jarosław Chmielewski, członek zarządu Anwilu.

  • 1

23 maja 2019

  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
  • 0
23.05.2019

Michał Żebrowski wspiera „Kulturalny Performance” agencji Admetrics

Admetrics (Grupa R22), agencja reklamy internetowej w modelu performance, rozpoczęła akcję „Kulturalny Performance”. Jej głównym założeniem jest celebrowanie kultury w każdym wymiarze – relacji międzyludzkich oraz współpracy biznesowej. Firma nawiązała współpracę z Teatrem 6. Piętro, a docelowo planuje włączenie do akcji kolejnych podmiotów – teatrów, jak muzeów czy kin. Zaproszenia na wydarzenia kulturalne mają być wartością dodaną do współpracy z agencją dla jej klientów.