0 0 0 0 0 19.12.2018Sezon świąteczny w e-commerce – analiza RTB HouseZa nami Black Friday – jeden z najważniejszych dni w branży e-commerce. Nie jest to jednak koniec boomu w tym sektorze. Idą święta Bożego Narodzenia, czyli największy sezon zakupowy w roku. Według analizy RTB House aktywność konsumentów w Internecie jest największa w pierwszej połowie grudnia, a także dzień po Bożym Narodzeniu.
0 0 0 0 0 19.12.2018Opoczno i Cersanit obsługiwane przez Multi CommunicationsMarki Opoczno oraz Cersanit wybrały agencję Multi Communications. Zajmie się ona przygotowaniem i realizacją strategii komunikacyjnej obu brandów.
0 0 0 0 0 19.12.2018Nieuczciwe reklamy programu mieszkaniowego – decyzja UOKiK„Możesz otrzymać mieszkanie, mając zaledwie 5 tysięcy” – kusiła spółka Polski Społeczny Program Mieszkaniowy w ulotkach i na stronie internetowej. W rzeczywistości uczestnik programu po latach miał zyskać jedynie możliwość zakupu nieruchomości na preferencyjnych warunkach. Firma prowadziła działalność w zakazanym systemie konsorcyjnym.
0 1 0 0 0 19.12.2018Nie zostawiajcie bliskich na święta w szpitalach – apeluje Okręgowa Izba LekarskaOkręgowa Izba Lekarska w Łodzi wspólnie z Okręgową Izbą Lekarską w Warszawie rozpoczęły kampanię społeczną „Wspólne święta”. Ma ona zwrócić uwagę na problem pozostawiania starszych osób na szpitalnych oddziałach w okresie Bożego Narodzenia. Hasło akcji to: „Nie zostawiaj bliskich na święta w szpitalu”.
0 1 0 0 0 18.12.2018Continental obsługiwany kreatywnie przez PlejMarka opon Continental rozstrzygnęła przetarg, w który wybrała agencję Plej. Będzie ona wspierała brand koncepcyjnie i kreatywnie w zakresie komunikacji 360 stopni.
0 0 0 0 0 18.12.2018Sieć klubów fitness Orangetheory wprowadza tymczasowe siłownie w hotelachSieć klubów fitness Orangetheory testuje tymczasowe siłownie w hotelach. Chce w ten sposób dotrzeć do nowego segmentu potencjalnych klientów – podróżnych.
0 0 0 0 1 18.12.2018„Uwolnij wannę na święta” – zachęca Lidl w kampanii promującej karpia w płatachSieć Lidl zachęca klientów do kupowania karpia w płatach. Przekonuje do tego hasłem: „Uwolnij wannę na święta”.
0 0 0 0 0 18.12.2018Lotte Wedel wybrał agencję mediową ZenithFirma Lotte Wedel rozstrzygnęła trwający od końca lipca przetarg na obsługę mediową. Wybrała agencję Zenith. Współpraca rozpocznie się w styczniu 2019 r.
0 0 0 0 0 18.12.2018Przed Bożym Narodzeniem różnice w cenach najpopularniejszych prezentów mogą sięgać ponad 100 proc. Badanie DeloittePolacy deklarują, że prezenty chcą kupować wcześniej, a nie czekać do ostatniej chwili. Jak wygląda to w praktyce? Czy w tym roku zaoszczędzili ci, którzy prezenty kupili już w listopadzie. A może raczej zyskała grupa, która czekała z zakupami niemal do pierwszej gwiazdki? Wszystko zależy od kategorii produktów. Takie wyniki przyniosła kolejna edycja „Świątecznego barometru cenowego”, przygotowana przez ekspertów firmy doradczej Deloitte,
0 7 0 0 0 18.12.2018Święta wyobrażamy sobie bez prezentów, ale nie bez choinki i Kevina. Badanie StarcomuW kwestii świąt Bożego Narodzenia Polacy są tradycjonalistami, choć niekoniecznie jest to tradycjonalizm religijny. Jest w nim miejsce na pasterkę, ale najważniejsze są rodzina i świąteczne zwyczaje, w tym oglądanie filmów o Kevinie. Nadmierny konsumpcjonizm nam raczej nie grozi. Taki obraz polskich świąt wyłania się z badania „HX Study” agencji mediowej Starcom.