Nie wiadomo czy eksperyment marki Payless to najlepszy prank 2018 roku, ale zdecydowanie najgłośniejszy. Wywołał lawinę komentarzy. Ten i podobne eksperymenty innych marek pokazują, że na co dzień złudzeniom ulegają nie tylko influencerzy, ale wszyscy klienci.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przypomnijmy: firma Payless, która sprzedaje tanie obuwie przez internet, otworzyła fałszywy luksusowy butik. Zaoferowała w nim buty, które na co dzień kosztują 19,99 dol. i 39,99 dol. Tyle że wyeksponowała je tak, jak zwykle robi się to z luksusowymi towarami. Zaprosiła na wielkie otwarcie influencerów i poprosiła ich o opinie na temat produktów.
Goście chwalili buty i decydowali się na zakup za (według metek) nawet 600 dol.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.