McDonald's, Dunkin’ Donuts, Payless – pranki marek dużo mówią o naturze klientówMcDonald's, Dunkin’ Donuts, Payless – pranki marek dużo mówią o naturze klientówMcDonald's, Dunkin’ Donuts, Payless – pranki marek dużo mówią o naturze klientówMcDonald's, Dunkin’ Donuts, Payless – pranki marek dużo mówią o naturze klientów
Śmiejesz się z naiwnych influencerów? Sam nie oceniłbyś trafniej (źr. PalessiShoes)

McDonald’s, Dunkin’ Donuts, Payless – pranki marek dużo mówią o naturze klientów

McDonald's, Dunkin’ Donuts, Payless – pranki marek dużo mówią o naturze klientów
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Nie wiadomo czy eksperyment marki Payless to najlepszy prank 2018 roku, ale zdecydowanie najgłośniejszy. Wywołał lawinę komentarzy. Ten i podobne eksperymenty innych marek pokazują, że na co dzień złudzeniom ulegają nie tylko influencerzy, ale wszyscy klienci.

Przypomnijmy: firma Payless, która sprzedaje tanie obuwie przez internet, otworzyła fałszywy luksusowy butik. Zaoferowała w nim buty, które na co dzień kosztują 19,99 dol. i 39,99 dol. Tyle że wyeksponowała je tak, jak zwykle robi się to z luksusowymi towarami. Zaprosiła na wielkie otwarcie influencerów i poprosiła ich o opinie na temat produktów.

Goście chwalili buty i decydowali się na zakup za (według metek) nawet 600 dol.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się