0 1 0 0 0 17.05.2023CA Auto Bank z Public DialogPublic Dialog rozpoczął współpracę z CA Auto Bank. W ramach umowy agencja będzie prowadzić działania media relations oraz wspierać klienta w komunikacji B2B.
1 2 0 0 0 17.05.2023Wilno przeprasza za hałas – kampania na 700-lecie założenia miasta„Przepraszamy, Sąsiedzie, w tym roku będziemy głośni” – mówi Wilno w promocyjnym wideo. To część kampanii skierowanej do ościennych krajów z okazji 700-lecia miasta.
0 1 0 0 1 17.05.2023Jak Polacy widzą problemy psychiczne – badanie IRCenterFirma IRCenter zbadała, jak Polacy postrzegają kryzys psychiczny. Mają oni powszechną świadomość rosnących problemów psychicznych, przede wszystkim wśród młodzieży. Zdecydowana większość Polek i Polaków jest przerażona liczbą samobójstw wśród młodych ludzi. Problemem postrzeganym przez ponad połowę Polek i Polaków jest samotność.
1 1 0 0 0 17.05.2023„Podróż na koniec internetu” – kampania T-Mobile i ŻabkiOd 17 maja osoby, które kupią dowolny starter T‑Mobile na kartę w jednym ze sklepów sieci Żabka, otrzymają bon na hot-doga w prezencie. Promocja potrwa do 13 czerwca 2023 r. Towarzyszy jej kampania reklamowa.
1 1 0 0 0 17.05.2023Wedel zachęca do indywidualizmu kampanią „Lody inaczej to OH!”Nowa kampania lodów OH! marki z portfolio E.Wedel zachęca, aby zawsze wyrażać siebie i stawiać na swój indywidualizm. Koncepcję kreatywną przygotowała agencja Cut The Mustard.
3 5 0 0 0 16.05.2023BMW prezentuje film krótkometrażowy z Umą Thurman, nawiązujący do słynnej serii „The Hire”BMW będzie sponsorem festiwalu filmowego w Cannes. Z tej okazji marka zaprezentowała swój kolejny krótkometrażowy film „The Calm”, nawiązujący do słynnej serii „The Hire”. Tym razem wystąpiły w nim Uma Thurman („Pulp Fiction, „Kill Bill”) i Pom Klementieff („Strażnicy Galaktyki”).
0 1 0 0 0 16.05.2023Harden Construction wybrał agencję PRHarden Construction, generalny wykonawca obiektów przemysłowych na potrzeby produkcji, magazynowania oraz logistyki, wybrał agencję public relations. SEC Newgate CEE odpowiada za strategię, działania kreatywne, usługi PR i social media oraz produkcję treści.
0 1 0 0 0 16.05.2023Młode pokolenie zagląda do papierowych gazetek promocyjnych sieci handlowych – badaniePokolenie dwudziestoparolatków urodziło się z telefonem w ręku i zwykle korzysta z aplikacji. Ale akurat informacji o promocjach najchętniej szuka w papierowych gazetkach promocyjnych sieci handlowych. Tak wynika z badania zrealizowanego na Ogólnopolskim Panelu Badawczym Ariadna.
0 2 0 0 0 16.05.2023Kampania marki Tom Ford przed Dniem MatkiKampania reklamowa promuje nową wersję wody toaletowej Tom Ford z linii Black Orchid. Celem jest przedstawienie wyjątkowych cech i zalet zapachu.
1 6 0 0 0 15.05.2023#IKEAStarterPack – kampania Ikei stworzona przez Gen Z dla Gen ZW nowej kampanii #IKEAStarterPack młodzi twórcy pokazują, jak produkty marki pomagają im na starcie – czy to w nowym mieszkaniu, czy w nowej zajawce.