„Bierz, co chcesz” – kampania Desperadosa z udziałem rapera Reto
  • 1
  • 6
16.04.2024

„Bierz, co chcesz” – kampania Desperadosa z udziałem rapera Reto

Desperados do tegorocznej kampanii zaprosił rapera Reto. Działania wizerunkowe wspiera loteria „Bierz, co chcesz i wygrywaj, co chcesz”, będąca kontynuacją ubiegłorocznej platformy.

Reto to jeden z najpopularniejszych artystów młodego pokolenia. Najnowszy utwór rapera „Gasolina” wykorzystuje motyw muzyczny „Cancion Del Mariachi” z filmu „Desperado”. W nawiązującej do trendu tex-mex konwencji utrzymany jest również tegoroczny spot Desperadosa. Klip wykorzystujący utwór „Gasolina” wspiera aktywację marki, w której do wygrania są nagrody.

– Naszą siłą jest nieustanne podążanie za trendami i potrzebami dorosłej generacji Z, a hip-hop to obecnie najpopularniejszy wśród naszych konsumentów gatunek muzyczny – mówi Julia Lewicka, senior brand managerka Desperadosa. – To dlatego Desperados, najsilniejsza marka wśród młodych dorosłych, nawiązał współpracę z Reto – najpopularniejszym artystą młodego pokolenia. Dzięki połączeniu Reto i „Cancion del Mariachi” podbijamy serca młodszych odbiorców. Jednocześnie trafiamy do starszych konsumentów, którzy doskonale pamiętają ikoniczny kawałek z lat 90.

Kampanii wizerunkowej towarzyszy loteria, w której kontynuowany jest ubiegłoroczny mechanizm

Konsument ponownie może wybierać nagrodę, o którą chce grać. W tym roku do zdobycia są wyjazdy na imprezy w Hiszpanii, kurtki Desperadosa, słuchawki bezprzewodowe JBL, maszyny do nachosów oraz nagrody pieniężne. Sprzedaż promocyjna trwa do 29 września i dotyczy wszystkich wariantów smakowych marki z kodami loteryjnymi.

Spot emitowany jest od 15 kwietnia w stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Marka otrzyma również silne wsparcie w internecie i mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży.

Za działania ATL marki, komunikację digital i w mediach społecznościowych odpowiedzialna jest agencja Artegence. Media zaplanował i kupił dom mediowy Dentsu (kwiecień) i Starcom (od maja). Organizatorem loterii jest G3. Materiały POSM stworzyła agencja Global Shopper Marketing. Działania PR prowadzi agencja Hope. Licencji do utworu „Cancion Del Mariachi” udzielił Massive Music. Reżyserem spotu jest Szymon Pawlik, a producentem – Watchout Studios.

  • 6
Kampania Desperadosa z raperem Reto

Kampania Desperadosa z raperem Reto

Kampania Desperadosa z raperem Reto
Kampania Desperadosa z raperem Reto
Kampania Desperadosa z raperem Reto
Kampania Desperadosa z raperem Reto
Kampania Desperadosa z raperem Reto

16 kwietnia 2024

15 kwietnia 2024