„Jak już wznosić, to najlepiej Żubra” – reklama z UFO i lewitującym sprzętem rolniczym
  • 2
  • 3
16.04.2024

„Jak już wznosić, to najlepiej Żubra” – reklama z UFO i lewitującym sprzętem rolniczym

W kampanii otwierającej sezon piwny Żubr wzbudza zainteresowanie istot pozaziemskich. W różnych miejscach w kraju pojawiło się UFO. Świadkowie zauważali, że czegoś szuka. Podejmuje próby wzniesienia różnych obiektów i stworzeń.

Start kampanii zapowiadały na początku kwietnia działania influencer marketingowe w internecie i prasie. Na profilach aktora Janusza Chabiora w mediach społecznościowych można było zobaczyć serię nagrań relacjonujących obecność UFO.

Wizyty kosmicznych przybyszy komentował również dziennik „Super Express” w materiale o lewitującym Bizonie.

  • 1
Reklama Żubra w „Super Expressie”

Reklama Żubra w „Super Expressie”

Na kanale „Bez Tajemnic”, została opublikowana rozmowa z ufologiem Robertem Bernatowiczem, tłumacząca z naukowego punktu widzenia bliskie spotkanie z inną cywilizacją.

Najbardziej ufoludkom przypadł do gustu żubr. Podkreśla to hasło kampanii: „Jak już wznosić, to najlepiej Żubra”. Finał poszukiwań pokazuje spot reklamowy.

Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL. Produkcją zajął się Moon Films, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, współpracę z Januszem Chabiorem – Stars4Brands. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith należąca do Publicis Groupe.

  • 3
Kampania z żubrem i UFO

Kampania z żubrem i UFO

Kampania z żubrem i UFO
Kampania z żubrem i UFO

15 kwietnia 2024

14 kwietnia 2024