- 2
- 3
„Jak już wznosić, to najlepiej Żubra” – reklama z UFO i lewitującym sprzętem rolniczym
W kampanii otwierającej sezon piwny Żubr wzbudza zainteresowanie istot pozaziemskich. W różnych miejscach w kraju pojawiło się UFO. Świadkowie zauważali, że czegoś szuka. Podejmuje próby wzniesienia różnych obiektów i stworzeń.
Start kampanii zapowiadały na początku kwietnia działania influencer marketingowe w internecie i prasie. Na profilach aktora Janusza Chabiora w mediach społecznościowych można było zobaczyć serię nagrań relacjonujących obecność UFO.
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie
Wyświetl ten post na Instagramie
Wizyty kosmicznych przybyszy komentował również dziennik „Super Express” w materiale o lewitującym Bizonie.
- 1
Na kanale „Bez Tajemnic”, została opublikowana rozmowa z ufologiem Robertem Bernatowiczem, tłumacząca z naukowego punktu widzenia bliskie spotkanie z inną cywilizacją.
Najbardziej ufoludkom przypadł do gustu żubr. Podkreśla to hasło kampanii: „Jak już wznosić, to najlepiej Żubra”. Finał poszukiwań pokazuje spot reklamowy.
Za koncepcję spotu telewizyjnego odpowiada agencja PZL. Produkcją zajął się Moon Films, udźwiękowieniem Juice, postprodukcją Platige Image. Działania digital i PR przygotowała Huta 19 im. Joachima Fersengelda, współpracę z Januszem Chabiorem – Stars4Brands. Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith należąca do Publicis Groupe.
- 3