W kampanii Blikomanii Alibaba szuka diamentów - Marketing przy Kawie
W kampanii Blikomanii Alibaba i 40 rozbójników szukają diamentów
  • 1
  • 2
16.04.2024

W kampanii Blikomanii Alibaba i 40 rozbójników szukają diamentów

Wystartowała kolejna edycja Blikomanii. Do wygrania jest 70 diamentów i ponad 8 tys. czeków Blik. Akcji towarzyszy reklama z Alibabą, który zapomniał hasła do Sezamu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

16 kwietnia 2024

15 kwietnia 2024