- 1
- 2
W kampanii Blikomanii Alibaba i 40 rozbójników szukają diamentów
Wystartowała kolejna edycja Blikomanii. Do wygrania jest 70 diamentów i ponad 8 tys. czeków Blik. Akcji towarzyszy reklama z Alibabą, który zapomniał hasła do Sezamu.
15 kwietnia ruszyła kolejna odsłona loterii organizowanej przez Polski Standard Płatności, operatora Blika. W losowaniu o jeden z 70 diamentów lub czeki o wartości 200 i 400 zł może wziąć udział każdy użytkownik Blika, który zarejestruje się na stronie akcji. Pula wszystkich wygranych wynosi ponad 3 mln zł. Wszystkim uczestnikom przysługuje nagroda gwarantowana w postaci 1000 GB na 30 dni w ofercie na kartę Plusa lub Plusha oraz pakiet Start na 30 dni w serwisie streamingowym od Polsat Box Go.
Loterię wspiera kampania reklamowa w telewizji, radiu, kinie i mediach społecznościowych. Główne role w spotach zagrali aktorzy Michał Czernecki i Mila Jankowska. Akcja reklamy nawiązuje do opowieści o Alibabie i czterdziestu rozbójnikach. Główny bohater nie pamięta hasła do Sezamu.
Tegoroczną loterię wspiera 19 banków, które udostępniają Blika w swoich aplikacjach mobilnych. Akcja potrwa do 23 czerwca. Za koncept kreatywny odpowiada agencja Change Serviceplan, a za zakup mediów agencja Spark Foundry. Od strony organizacyjnej Blika wspiera agencja Motivation Direct.
- 2