- 0
- 1
Iga Świątek rozpoczyna współpracę z Lancôme
Marka Lancôme rozpoczęła współpracę z Igą Świątek. Mistrzyni tenisa będzie pierwszą twarzą tej marki w Polsce.
– Jako nastolatka dostałam w prezencie zapach Idôle od Lancôme i od tamtej pory miałam duży sentyment do tej marki. Od dłuższego czasu chciałam współpracować z marką beauty, aby mieć więcej okazji do celebrowania swojej kobiecości, bawienia się swoim stylem, założenia czegoś innego niż sportowe ubrania. Znalezienie się w gronie ambasadorek Lancôme obok takich kobiet jak Zendaya czy Julia Roberts brzmi jak spełnienie marzeń tej nastolatki, którą niedawno byłam. Ale cieszę się też, że jestem pierwszą przedstawicielką świata sportu w tym gronie. Także z tego, że razem z Lancôme rozwijać będziemy program CSR wspierający kobiety na rynku pracy, bo to pokazuje, że mamy wspólne cele i wartości – powiedziała o współpracy z marką Iga Świątek.
Iga Świątek jest najlepszą tenisistką Polski i świata
W rankingu polskiej edycji „Forbesa” jest najbardziej wartościową marką osobistą. Jako nowy ambasador Lancôme wesprze globalny projekt brand purpose skierowany do kobiet – Write Your Future.
– Niezmiernie się cieszę, że możemy współpracować z Igą, która nie tylko podziela wartości Lancôme, ale także reprezentuje głos młodego pokolenia. Dzięki tej współpracy chcemy inspirować i wspierać kobiety, aby:
- akceptowały swoją indywidualność,
- wierzyły w swoje możliwości,
- pewne siebie realizowały swoje marzenia.
Jako fan tenisa jestem dodatkowo podekscytowany współpracą pomiędzy Lancôme i Igą Świątek. Łączy ona świat piękna i sportu w wyjątkowy i inspirujący sposób – powiedział Valéry Gaucherand, prezes L’Oréal Polska i Kraje Bałtyckie.
– Z dumą witamy Igę w rodzinie Lancôme jako pierwszą ambasadorkę marki w Polsce. Iga uosabia siłę, wytrwałość i dążenie do doskonałości. Dzięki temu idealnie pasuje do marki numer jeden dla kobiet na rynku kosmetyków selektywnych w Polsce. Postawa Igi i jej wybitne osiągnięcia, a także inspirująca rola młodej liderki głęboko rezonują z filozofią marki Lancôme. Celebruje ona osiągnięcia kobiet i piękno we wszystkich wymiarach. Naprawdę wierzę, że ta współpraca stanowi kamień milowy. Łączy bowiem dwie ikony doskonałości: w tenisie i kategorii beauty – skomentowała Irena Sveide, dyrektorka generalna dywizji L’Oréal Luxe w Polsce.
Iga Świątek jest ambasadorką takich globalnych marek jak Porsche czy Lego. Wiosną 2023 r. zakończyła współpracę z Xiaomi.
- 1