1 1 0 6.03.2025Calvin Klein wprowadza bieliznę modelującą. Twarzą kampanii aktorka Eve HewsonMarka walczy ze spadkami sprzedaży i po raz pierwszy w historii wprowadza do oferty bieliznę modelującą sylwetkę. Twarzą kolekcji Calvina Kleina została irlandzka aktorka Eve Hewson, znana z serialu Netflixa „Para idealna”. Prywatnie córka Bono z U2.
1 7 0 6.03.2025Marcin Dorociński w kampanii marki BytomKolekcję marki odzieżowej Bytom na sezon wiosna-lato 2025 promuje aktor Marcin Dorociński, ambasador marki.
0 1 0 6.03.2025L’Oréal z nowym, zredukowanym Pro SquademW czerwcu 2024 r. L’Oréal Professionnel utworzył pierwszy Pro Squad z sześciu influencerek i opiekujących się nimi stylistów. Nowa odsłona składu to cztery influencerki, w tym trzy z poprzedniego.
0 6 0 6.03.2025Biedronka otwiera swój pierwszy dyskont na Słowacji5 marca Biedronka otworzyła swój pierwszy sklep na Słowacji – w Miłosławiu niedaleko Bratysławy. Z tej okazji przygotowała dla nowych klientów specjalne atrakcje i promocje.
0 1 2 5.03.2025UOKiK ukarał zmowę między sklepami z elektroniką a firmą Jura PolandPrawie 10 lat trwała zmowa pomiędzy spółką Jura Poland a właścicielami sklepów RTV Euro AGD, Media Markt i Media Expert. UOKiK nałożył ponad 66 mln zł kar na firmy, a także na prezes zarządu Jury – Joannę Luto.
0 1 0 5.03.2025H&M rozpoczyna współpracę w zakresie employer brandingu z agencją PłodniAgencja Płodni będzie realizować działania employer brandingu centrum dystrybucyjnego H&M Group w nowej lokalizacji, a także rekrutację.
1 1 0 4.03.2025Katarzyna Niewiadoma w kampanii kinowej ZondacryptoPierwsza kampania kinowa giełdy kryptowalut Zondacrypto obejmuje sieci Cinema City oraz Multikino. Ambasadorką marki jest kolarka szosowa Katarzyna Niewiadoma.
1 4 0 4.03.2025„Siatka kontaktów” – Magdalena Stysiak w kampanii NexeryDostawca multi-światłowodu Nexera rozpoczął kampanię „Siatka kontaktów”. Twarzą kampanii została utytułowana siatkarka Magdalena Stysiak.
1 2 0 4.03.2025Adoptowane koty bohaterami kampanii Motoroli #MotomarzecKampania marki Motorola zatytułowana #Motomarzec ma trafić do właścicieli kotów oraz wszystkich fanów oglądania zdjęć z kotami w mediach społecznościowych.
1 2 0 4.03.2025Dove i Rossmann prowadzą akcję „Album Piękna”Marka Dove we współpracy z siecią Rossmann Polska przygotowały ogólnopolską akcję „Album Piękna”. Jej celem jest pokazywanie, że prawdziwe piękno Polek jest bardzo różnorodne. Akcja jest wsparta szeroką kampanią mediową.