1 2 0 0 0 14.04.2024Kampania wizerunkowa „Fajne radio RMF” z Dodą i zespołem The KolorsTwarzami kampanii wizerunkowej pod hasłem „Fajne radio RMF” są Doda, członkowie zespołu The Kolors oraz prezenterzy stacji. Częścią akcji jest też konkurs antenowy oraz event, w ramach którego stacja odwiedzi polskie miasta i miasteczka.
0 1 0 0 0 12.04.2024Już 25 kwietnia konferencja „Sales is the Queen”Jakie narzędzia najlepiej optymalizują proces sprzedaży w cyfrowym świecie? Które taktyki growth hackingowe sprawdzą się niemal w każdym biznesie? Jak AI wpływa na procesy sprzedażowe? To tylko kilka pytań, które zostaną zadane już 25 kwietnia podczas II edycji konferencji „Sales is the Queen” w Bielsku-Białej.
0 3 0 0 0 11.04.2024Legia Warszawa najbardziej medialnym klubem w Ekstraklasie, Wisła Kraków w I lidzeW marcu 2024 r. Legia Warszawa ponownie była najbardziej medialnym klubem PKO BP Ekstraklasy. W Fortuna I Lidze równych sobie nie miała Wisła Kraków, a wśród polskich piłkarzy Robert Lewandowski – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów.
0 2 0 0 0 11.04.2024Elephate publikuje „Ranking blogów w e-commerce”Agencja Elephate opublikowała najnowszy raport dotyczący świata e-handlu: „Ranking blogów w e-commerce”, edycja 2024. Eksperci poddali analizie 524 sklepy internetowe z 32 branż.
0 13 0 0 0 11.04.2024Konkurs Ekspozycja Roku 2023 rozstrzygniętyZnamy laureatów tegorocznej edycji konkursu Ekspozycja Roku. Po obradach, w których członkowie jury dokładnie analizowali i oceniali wszystkie zgłoszenia, udało się wyłonić zwycięzców siódmej już edycji konkursu.
0 2 0 0 0 11.04.2024 Materiał PartneraWelovemedia rozszerza swoją ofertę o nowy produktWelovemedia, agencja digital specjalizująca się w e-mail marketingu, od kwietnia tego roku wprowadza do swojej oferty nowy produkt – rich media.
1 1 0 0 0 11.04.2024Gwiazdy w kampanii „Badaj się regularnie”Popławska, Roznerski, Kliment, Kamińska, Herbuś i Ciachorowski wystąpili w spocie promującym II edycję kampanii „Zdrowie to najlepsza inwestycja. Nie czekaj. Badaj się regularnie”.
0 1 0 0 0 11.04.2024Neo Energy Group wybiera Beyond Public RelationsNeo Energy Group, działająca na rynku odnawialnych źródeł energii, rozpoczęła współpracę z agencją Beyond Public Relations. To pierwsza umowa firmy z agencją PR.
0 2 0 0 0 11.04.20247 tys. tajemniczych wózków w hipermarketach Auchan – nietypowa promocja retailera8 marca Auchan przeprowadził pilotaż akcji „Tajemniczy wózek”. Obecnie retailer rozszerza skalę działania na całą Polskę. 7 tys. koszyków niespodzianek o zróżnicowanej wartości pojawi się w piątek 12 kwietnia we wszystkich 70 hipermarketach sieci.
0 2 0 0 0 11.04.2024Daria Zawiałow ambasadorką OsheeAmbasadorką marki Oshee została Daria Zawiałow. Już wkrótce rozpocznie się kampania reklamowa, w której „Dziewczyna Pop” pije napój tej marki.