0 1 0 0 0 15.11.2023BNP Paribas Real Estate Poland wybrało agencję public relationsBNP Paribas Real Estate Poland wybrało Garden of Words. Agencja zajmie się wsparciem komunikacji korporacyjnej, w tym koordynacji biura prasowego, kontaktów z mediami oraz pozycjonowania ekspertów marki.
0 2 0 0 0 15.11.2023Aldi promuje zero waste kampanią „W Aldi zyskujesz, gdy nie marnujesz”Kampania edukacyjna „W Aldi zyskujesz, gdy nie marnujesz” ma być inspiracją dla klientów, pracowników oraz innych przedsiębiorstw na rzecz zrównoważonej przyszłości.
1 1 0 0 0 15.11.2023„Rozmowa ma moc” – Bedoes w kampanii Fundacji UnawezaFundacja Unaweza prowadzi kampanię „Młode głowy”, dotyczącą zdrowia psychicznego młodzieży. W jej ramach powstał spot z udziałem Bedoesa 2115.
0 3 0 0 0 15.11.2023Podsumowanie 13. edycji Cannes Lions Creative Comms Meeting w PoznaniuSześcioro prelegentów, czternaście obejrzanych kampanii oraz około trzysta osób na widowni. Tak w liczbach można podsumować Creativity2, czyli 13. edycję Cannes Lions Creative Comms Meeting, która 7 listopada odbyła się w Sali Luna Concordia Design w Poznaniu.
1 1 0 0 0 15.11.2023„Niech nas dobra sieć łączy” – świąteczna kampania wizerunkowa T-MobileW świątecznym spocie T-Mobile słyszymy wiele niezręcznych pytań zadawanych przez krewnych w święta. Na koniec babcia pyta „Czy jesteś szczęśliwy?”. Telekom przekonuje, że najlepszym prezentem na święta jest dobra rozmowa.
1 1 0 0 0 15.11.2023„Tu się tworzą historie” – nowa platforma komunikacyjna OtomotoNowa strategia komunikacji marki Otomoto skupia się na pogłębieniu relacji z klientami. Budowanie zaufania do marki odbywa się poprzez zaprezentowanie autentycznych historii ludzi, którzy sprzedają auta na Otomoto. Wprowadzeniu nowej platformy komunikacji towarzyszy ogólnopolska kampania marketingowa.
0 2 0 0 0 15.11.2023Powstał raport o polskim rynku badań w 2022 r.Sytuacja na rynku badań konsumenckich i społecznych w Polsce w 2022 r. była stabilna. Przychody branży badawczej nie rosły tak dynamicznie jak w roku odbicia popandemicznego (2021,+10%), ale nadal można było obserwować wzrost na poziomie 5%. To tempo niemal identyczne z dynamiką PKB Polski w minionym roku.
1 1 0 0 0 15.11.2023Zwierzęta i angielski humor w świątecznym spocie TK MaxxŚwiąteczna kampania TK Maxx przedstawia grupę zwierząt. Marka opowiada historię bardzo stylowego gospodarstwa, które świętuje Boże Narodzenie w wielkim stylu.
0 1 0 0 0 14.11.2023Mediaplus wygrywa międzynarodowy budżet E.On w 10 krajachAgencja mediowa Mediaplus (Group One) wygrała ogólnoeuropejski przetarg Grupy Energetycznej E.On na obsługę budżetu mediowego dostawcy energii elektrycznej na dziesięciu rynkach.
0 1 0 0 0 14.11.2023Exim Tours z nową kampanią „Zamień Black Friday na Słoneczny Piątek”Kampania „Zamień Black Friday na Słoneczny Piątek” Exim Tours zachęca do gromadzenia wyjątkowych chwil i wspomnień zamiast masowego kupowania rzeczy z wyprzedaży.