Espresso

26 listopada 2019

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.11.2019

Cherrissimo, marka czekoladek zachęca: „Podaruj sobie chwilę dla siebie”

Należąca do grupy Mieszko marka Cherrissimo rozpoczęła w listopadzie kampanię telewizyjną „Zanurz się w chwili”. Jak przekonuje, intensywny tryb życia współczesnych kobiet powoduje, że często brakuje im chwil tylko dla siebie. A każdy taki moment wyrwany z zabieganej rzeczywistości to prezent, jaki kobieta może podarować samej sobie. Jego dopełnieniem może być delektowanie się smakiem pralin.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
26.11.2019

Black Friday oraz Singles Day przebijają Boże Narodzenie i styczniowe wyprzedaże. Analiza GfK

W zakresie elektroniki użytkowej, konsumenckiej i dóbr trwałych wartość sprzedaży w tygodniu, w którym przypada Black Friday, przewyższa bożonarodzeniowe obroty sklepów na rynkach w: Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Hiszpanii, Polsce i Brazylii – pokazuje analiza GfK. W Chinach najważniejszą okazję do skorzystania z promocji stanowi Singles Day, który generuje przychody trzykrotnie wyższe niż w przeciętnym tygodniu.

25 listopada 2019

  • 0
  • 5
  • 0
  • 0
  • 0
25.11.2019

Polacy nie mają czasu na kulturę – pokazuje badanie ARC Rynek i Opinia

Co trzeci Polak przyznaje, że w ciągu ostatnich trzech miesięcy nie brał udziału w żadnym wydarzeniu kulturalnym. Obecnie główną deklarowaną przeszkodą w korzystaniu z kultury jest brak czasu. Najczęściej w wydarzeniach kulturalnych biorą udział ludzie młodzi. Dziedzinami, które najbardziej interesują Polaków, są: film, literatura oraz muzyka rozrywkowa – wynika z badania „Sponsoring monitor” ARC Rynek i Opinia.

Poprzednie Następne