0 4 0 26.11.20242024: mniej kosztowne święta Polaków w porównaniu do ubiegłego roku. Barometr ProvidentaW 2024 r. wydatki związane z organizacją obchodów Bożego Narodzenia szacujemy na średnio 1453 zł. To o 263 zł niższa kwota niż wskazana przez respondentów podczas ubiegłorocznej edycji Barometru Providenta.
0 2 0 26.11.2024Polacy na skali szczęścia w raporcie Mars Wrigley PolskaFirma Mars Wrigley Polska rozpoczęła kampanię informacyjną, której główną osią jest raport „Mars Happiness Index: Polacy na skali szczęścia”. Bada on zagadnienia związane ze szczęściem i ukazuje autorski wskaźnik poziomu zadowolenia z życia. Polacy ocenili swój poziom szczęścia na 67 punktów na 100 możliwych, postrzegając siebie samych jako szczęśliwszych od innych. Wydanie publikacji i akcja informacyjna są realizacją długofalowej misji marki, którą jest „budowanie lepszego świata”.
0 1 0 26.11.2024Biedronka sponsorem podcastu Joanny OkuniewskiejSieć Biedronka, właściciel marki własnej produktów higienicznych Femina, nawiązała współpracę z podcasterką Joanną Okuniewską. W ramach współpracy marka Femina sponsoruje dwa odcinki podcastu Tu Okuniewska.
0 7 0 26.11.2024Wartość rynku reklamowego po trzech kwartałach wyniosła blisko 9 mld zł. Największy wzrost wygenerował handelW ciągu dziewięciu miesięcy od stycznia do września 2024 r. rynek reklamy w Polsce wzrósł o 9,5% względem analogicznego okresu 2023 r. Aż piętnaście sektorów zwiększyło budżety reklamowe, a tylko jeden dokonał redukcji – pokazuje „Raport o rynku reklamy” tworzony przez Publicis Groupe.
1 4 0 26.11.2024„Początek przemocy” – Fundacja Feminoteka podejmuje temat przemocy seksualnejKampania „Początek przemocy” Fundacji Feminoteka wskazuje, że temat przemocy seksualnej jest zazwyczaj utożsamiany z jej najbardziej drastycznymi sytuacjami, takimi jak gwałt czy molestowanie.
0 1 0 26.11.2024SalesManago przejmuje LeadooFirma SalesManago ogłosiła przejęcie Leadoo, platformy konwersji leadów. Zintegrowanie technologii ma wzbogacić platformę customer engagement oferowaną przez SalesManago.
1 1 0 26.11.2024Nike składa hołd tenisiście Rafaelowi NadalowiSpot „Greatness” jest sportowym pożegnaniem Rafaela Nadala, jednego z najwybitniejszych tenisistów w historii. Narratorem spotu jest założyciel Nike, Phil Knight.
0 38 0 26.11.2024„Władca Pierścieni” w nowej kolekcji MedicineMarka Medicine wprowadziła nową kolekcję we współpracy z Warner Bros. Na koszulkach i torbach widnieją sceny z „The Lord of the Rings”.
2 5 0 25.11.2024TK Maxx powtórnie sięga po bohaterów świątecznej farmy w bożonarodzeniowym spocieBohaterowie ubiegłorocznej świątecznej kampanii TK Maxx wracają. Alpaka, kaczka, koza oraz jeż tym razem pojawiają się nie tylko w spocie marki. Można nabyć ich pluszowe wersje. Maskotki tworzą charytatywną kolekcję, a zysk z ich sprzedaży zostanie przekazany na rzecz programu Akademia Przyszłości organizowanego przez Stowarzyszenie Wiosna.
4 8 0 25.11.2024„Prowadzę, jestem trzeźwy. Logiczne” – kampania Fundacji Trzeźwość im. Krzysztofa GmyrkaFundacja Trzeźwość im. Krzysztofa Gmyrka po raz 25. organizuje kampanię pod hasłem „Prowadzę, jestem trzeźwy”. Jej celem jest budowanie odpowiedzialnych postaw wśród kierujących. W kampanii wzięli udział znani aktorzy, sportowcy i dziennikarze.