- 1
- 8
Allegro z nową międzynarodową platformą komunikacji „Jak tak, to Allegro”
Allegro zmienia komunikację marki. Idea kreatywna i hasło „Jak tak, to Allegro” skupiają się na różnorodności kategorii i szerokim wyborze produktów na platformie. Mają odzwierciedlać codzienne potrzeby, wyzwania i plany współczesnych konsumentów.
W odpowiedzi na zmieniające się preferencje konsumentów Allegro prezentuje nową międzynarodową strategię komunikacyjną. Kładzie w niej nacisk na codzienność i zaspokajanie różnorodnych potrzeb konsumentów poprzez szeroki wybór produktów dostępnych na platformie.
– Nowe podejście do komunikacji to nie tylko kolejny krok w rozwoju Allegro. To także reakcja na rosnące zapotrzebowanie klientów na bardziej spersonalizowane doświadczenia zakupowe. To już pewne: w sieci kupować będziemy już tylko więcej, częściej, eksplorując kolejne kategorie, sięgając po nowości i zaspokajając potrzeby z każdej dziedziny. Na tak rysującą się przyszłość udzielamy prostej odpowiedzi: „Jak tak, to Allegro” – wyjaśnia Wojciech Bogdan, chief marketing and finTech officer w firmie.
Idea kreatywna i hasło skupiają się na roli platformy w zaspokajaniu bardziej i mniej typowych potrzeb konsumentów. Nowa komunikacja ma być lekka, zabawna i bliska doświadczeniom codzienności.
Kampania w nowej odsłonie rozpoczęła się 15 kwietnia. Przedstawia historie wielu różnych bohaterów w życiowych sytuacjach, w których z pomocą przychodzi im polski marketplace. Nowa strategia ma charakter międzynarodowy.
Strategię, koncept kreatywny oraz nadzór produkcyjny nad nową platformą komunikacji powierzono agencji DDB Warszawa. Spoty w reżyserii Jakuba Michalczuka wyprodukował dom produkcyjny Moon Films. Za zakup mediów w Polsce odpowiada Starcom, a na rynku czeskim PHD Media oraz Allegro. Kampanię wesprą różnorodne formaty TV, VOD, YouTube, display, outdoor, CLP, social media.
- 8