- 1
- 2
Nowa odsłona kampanii Tymbarku „Pijesz owoc, pijesz porcję”
Ruszyła kontynuacja kampanii Tymbarku. Marka przypomina, że szklanka soku jest równoważna jednej z pięciu porcji owoców i warzyw, które powinniśmy uwzględnić w codziennej diecie.
Kampania soków Tymbark posługuje się hasłem „Pijesz owoc, pijesz porcję”. W spocie widzimy krótkie scenki z codziennego życia, gdzie sok Tymbark jest towarzyszem śniadania. Zapewnia pierwszą porcję owoców i warzyw, którą powinno się uwzględnić w zrównoważonej diecie.
Efekt montażu, gdzie owoc wrzucony do szklanki zamienia się w sok, to zabieg budujący poprawne skojarzenia konsumenta, zgodne z całościowym przekazem kampanii.
Kampanię przygotowała agencja Publicis, spoty wyprodukował dom produkcyjny Maspex, media kupił dom mediowy Starcom.
- 2