Wirtualni influencerzy na TikToku – generowani w ramach aplikacji?
  • 0
  • 1
15.04.2024

Wirtualni influencerzy na TikToku – generowani w ramach aplikacji?

Według portalu The Information TikTok prowadzi rozmowy z reklamodawcami o wprowadzeniu funkcji generowania przez AI wirtualnych influencerów. Ci mieliby występować w filmach w aplikacji i odpłatnie promować produkty.

Funkcja jest ponoć w fazie projektowania w ramach konsultacji z reklamodawcami. Jej działanie obejmuje generowanie skryptu reklamy wideo na podstawie promptów dostarczonych przez reklamodawcę.

Pracownicy TikToka testowali awatary, uznali jednak, że nie są one jeszcze gotowe do użycia przez użytkowników. W porównaniu z ludzkimi influencerami zapewniają zbyt niską konwersję sprzedaży promowanych produktów e-commerce – wynika z doniesień The Information.

Zgodnie z planami TikToka influencerzy AI mieliby uzupełnić obecną bazę influencerów. Promowaliby także produkty sprzedawane bezpośrednio z serwisu. Do rozstrzygnięcia pozostają jednak kwestie:

  • w jaki sposób platforma dzieliłaby przychody z reklam między ludzkich i wirtualnych influencerów,
  • jak zapewniłaby transparentność całego procesu promowania marek.

Te szczegóły ewentualnej nowej funkcji pozostają nieznane.

  • 1
Wirtualni influencerzy na TikToku

Wirtualni influencerzy na TikToku mieliby odpłatnie promować produkty

14 kwietnia 2024

12 kwietnia 2024

11 kwietnia 2024