0 1 0 0 0 8.11.2019Ruszają zgłoszenia do VII edycji See & SayRozpoczynają się zgłoszenia do VII edycji See & Say. Przegląd po raz pierwszy będzie trwał 2 dni. Rozszerzenie programu ma być odpowiedzią na potrzeby rekrutujących z branży kreatywnej oraz młodych ludzi wchodzących na rynek pracy.
0 1 0 0 0 8.11.2019Mixx Awards & Conference 2019 już wkrótceZbliża się Mixx Awards & Conference 2019. Podczas gali rozdania nagród 13. edycji IAB Mixx Awards dowiemy się, które kampanie ostatnich 12 miesięcy były mieszanką kreatywności, efektywności oraz możliwości budżetowych. Na IAB Mixx Conference twórcy zaprezentują z kolei case studies najbardziej inspirujących projektów nominowanych w konkursie. Wydarzenie odbędzie się 27 listopada w Warszawie.
0 1 0 0 0 8.11.2019„Undiscovered – Stories about experience” – konferencja już 20 listopadaProjektowanie doświadczeń staje się obecnie nowym obszarem marketingu. Wykorzystuje reakcje naszego organizmu i buduje relacje z przedmiotem lub usługą. O szansach, ale też o zagrożeniach związanych z tym nowym nurtem będzie można posłuchać podczas interdyscyplinarnej konferencji w Kinie Iluzjon w Warszawie.
1 2 0 0 0 7.11.2019Burger King za pomocą gry „FIFA 20” chce zrobić ze Stevenage FC najpopularniejszą drużynę świataBurger King został sponsorem mało znanej drużyny piłkarskiej Stevenage FC. Sieć chce zrobić z niej najpopularniejszy w Internecie klub sportowy. Wykorzystała w tym celu grę „FIFA 20”.
1 3 0 0 0 7.11.2019Bielecki, Gortat i Wrona na ringu z Abstrachuje.tv w „Bitwie Scrabble”Ruszył projekt „Bitwa Scrabble”. W jego ramach na ringu wyposażonym w dużą planszę do gry spotykają się dwie drużyny złożone ze znanych osób.
3 1 0 0 0 7.11.2019Reklama Play ze Zbigniewem Bońkiem hitem YouTube. Zestawienie YouTube Ads Leaderboard za wrzesień 2019 r.Reklamy sieci komórkowej Play z udziałem polskich gwiazd cieszą się dużą popularnością. Tym razem w salonie operatora pojawił się Zbigniew Boniek, wybierając ofertę Biznes Box Pro. Film z udziałem prezesa PZPN stał się numerem 1 w zestawieniu YouTube Ads Leaderboard we wrześniu 2019 r. Użytkownikom serwisu spodobała się także historia Natalii – pracowniczki Lidla oraz reklama Vasco Mini 2.
0 1 0 0 0 7.11.2019Jak będzie wyglądało budowanie doświadczeń klienta w 2030 r.? Badanie SASDo 2030 r. 67% działań z zakresu obsługi klienta odbywać się będzie za pośrednictwem inteligentnych maszyn – wynika z raportu „Doświadczenie w 2030 roku: Przyszłość budowania doświadczeń klienta”, opracowanego przez Futurum Research na zlecenie SAS. Badanie wykazało, że głównym motorem działania w tworzeniu nowych, pozytywnych doświadczeń klienta będzie technologia.
0 5 0 0 0 7.11.2019Natalia Kukulska, Lidia Popiel, Karolina Pisarek i Katarzyna Zielińska w kampanii PanteneRuszyła kampania „Oh my Gold!” marki Pantene (P&G) z udziałam ambasadorek. W reklamach wystąpiły: Natalia Kukulska, Lidia Popiel, Karolina Pisarek i Katarzyna Zielińska.
1 1 0 0 0 7.11.2019Nivea Men Sensitive pokazuje w reklamie „pionierów wrażliwości”Marka Nivea rozpoczęła kampanię reklamową linii Men Sensitive. W spocie pokazuje tych, którzy „po męsku przetarli szlaki, byśmy mogli jednocześnie być silni i wrażliwi”.
0 6 0 0 0 7.11.2019PBC prezentuje wyniki nowego badania zaangażowania w reklamę prasowąPolskie Badania Czytelnictwa wspólnie z wydawcami oraz domami mediowymi wypracowały kształt nowego badania prasy. Obok powiększonej próby badania czytelnictwa spółka wprowadza na stałe badanie rzeczywistych zachowań respondentów w reklamie prasowej. Celem jest dostarczenie rynkowi danych dowodzących, że reklama w prasie angażuje czytelnika.