Espresso

13 maja 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.05.2020

Są dzieci, dla których #zostańwdomu oznacza zagrożenie. Kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Ostatnie miesiące całkowicie zmieniły rzeczywistość niemal każdego z nas. Kryzys związany ze światową pandemią, niepewność jutra, długotrwała izolacja najboleśniej dotknęły tych najsłabszych. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rusza z kampanią, w której zwraca uwagę na dramatyczną sytuację dzieci z rodzin stojących przed ryzykiem rozpadu i wykluczenia społecznego. Te dzieci dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek narażone są na zaniedbanie.

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
13.05.2020

Z obawą patrząc w portfel – jak epidemia wpływa na budżet Polaków? Badanie SWResearch

Ponad połowa Polaków (54%) negatywnie ocenia zmianę w budżecie swojego gospodarstwa domowego w wyniku panującej epidemii koronawirusa – wynika z barometru nastrojów i zachowań konsumenckich „Polacy w czasie epidemii” autorstwa SWResearch. Co więcej, rosną obawy o stan gospodarki. 55% boi się wzrostu cen produktów i usług, a 43% aktywnych zawodowo boi się o swoją pracę.

12 maja 2020

  • 0
  • 9
  • 0
  • 0
  • 0
12.05.2020

Nowe narzędzia Facebooka i Instagrama dla małych i średnich firm w Polsce

Pomimo stopniowego otwierania gospodarki wiele małych i średnich firm wciąż odczuwa trudności wynikające z epidemii. Facebook ogłosił pakiet nowych narzędzi i ułatwień dla MŚP. Mają one ułatwić prowadzenie komunikacji i utrzymywanie stałej relacji z klientami oraz pomóc w działaniu w przestrzeni cyfrowej w warunkach utrzymujących się utrudnień. Użytkownicy otrzymają z kolei nowe możliwości wspierania ulubionych firm i pozostawania z nimi na bieżąco.

Poprzednie Następne