Franczyza w czasach zarazy – bezpieczny biznes, bezpieczna kampania
  • 0
  • 2
14.05.2020 ARTYKUŁ SPONSOROWANY

Franczyza w czasach zarazy – bezpieczny biznes, bezpieczna kampania

Dziś karty w biznesie rozdaje strach. Strach przed tym, jak będzie wyglądał świat „popandemiczny”. Rozwój biznesu przy obecnym zagrożeniu załamaniem gospodarczym budzi poczucie niepewności. Nikt nie zna terminów ani rozwiązań, jak będzie wyglądał w praktyce powrót do normalności.

Ten insight agencji KHS wynika także z badań sytuacji finansowej przedsiębiorstw i gospodarstw domowych (Kantar, marzec 2020), które pokazują ogromną obawę i ocenę, że sytuacja ulegnie znacznemu pogorszeniu. Przewrotnie, nasz koncept  oparliśmy na zupełnym przeciwieństwie tej niepewności: optymizmie, możliwości nowego startu, poszukiwania okazji do budowy fundamentów nowego biznesu, które pozwolą się otrząsnąć po kryzysie. Takim produktem jest dla nas franczyza Grene.

Marka ma bardzo rozbudowany system wsparcia, szkoleń oraz szeregu narzędzi dających emocjonalną oraz biznesową stabilność tuż po wejściu na rynek. Kompleksowe know-how we wszystkich obszarach, które otrzymuje franczyzobiorca, jest płaszczyzną, na której zbudowaliśmy strategię komunikacyjną.

Opinie dotychczasowych franczyzobiorców pokazują, że biznes Grene jest biznesem stabilnym, ale również relatywnie szybkim we wprowadzeniu w działanie (pełny start w kilka miesięcy).

– Rozumiejąc potrzebę klienta i specyfikę tematyki, zaprojektowaliśmy kampanię w pełni programatycznie. W rezultacie na każdym z trzech etapów realizacji jesteśmy w stanie badać i modyfikować kanały dotarcia do odbiorcy – komentuje Jacek Kłopotowski, managing director KHS.Taka mierzalność jest po prostu nieoceniona. W dzisiejszych czasach szczególnie ważne jest skupienie się na trafnych i efektywnych działaniach. To pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze klienta. Musimy być elastyczni, a do tego celu zbierać dane, które w tym przypadku mamy w zasadzie live, aby móc szybko reagować i delikatnie zmieniać kampanię w kierunku pożądanym przez odbiorcę.

Franczyza Grene – bezpieczny biznes, bezpieczna kampania

To, co jest wyróżniające w tej strategii, to jej kompleksowość, zrozumienie consumer journey oraz kreacje, które oddają cele biznesowe przy zachowaniu emocjonalnej komunikacji. Rzadko spotykam tak profesjonalne podejście.
Uzupełnieniem jest w pełni mierzalna egzekucja, której pomiar daje poczucie bezpieczeństwa – tak jak Grene zapewnia go franczyzobiorcom!
– mówi Monika Leksowska, marketing manager Kramp.

Kampania Grene startuje w drugim kwartale 2020 r. Jej nadrzędnym celem jest poszerzenie sieci franczyzowej oraz sprzedaż sklepów własnych.

Agencja realizuje zlecenie dla Kramp Sp. z o.o., która jest właścicielem marki sklepów z wyposażeniem rolniczym – Grene. Grene posiada ponad 160 sklepów w całej Polsce – część własnych, a część funkcjonujących na zasadzie franczyzy.

Agencja KHS obsługuje Grene na podstawie umowy ramowej. Realizacja projektu została zlecona w ramach przetargu. Agencja obsługuje m.in. takie marki, jak Kramp, Volkswagen, Tarczyński, Seat czy Syngenta, realizując zintegrowane działania marketingowe. KHS specjalizuje się w outsourcingu marketingu, budowie strategii oraz wsparciu sprzedaży.

  • 1

13 maja 2020

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
13.05.2020

Są dzieci, dla których #zostańwdomu oznacza zagrożenie. Kampania Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

Ostatnie miesiące całkowicie zmieniły rzeczywistość niemal każdego z nas. Kryzys związany ze światową pandemią, niepewność jutra, długotrwała izolacja najboleśniej dotknęły tych najsłabszych. Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rusza z kampanią, w której zwraca uwagę na dramatyczną sytuację dzieci z rodzin stojących przed ryzykiem rozpadu i wykluczenia społecznego. Te dzieci dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek narażone są na zaniedbanie.