Muzyka, śpiew i wino, czyli projekt muzyczny zespołu Mikromusic dla platformy WinnicaLidla.pl
  • 1
  • 4
15.05.2020

Muzyka, śpiew i wino, czyli projekt muzyczny zespołu Mikromusic dla platformy WinnicaLidla.pl

„Winna” – to tytuł utworu, który został w całości napisany i skomponowany przez Mikromusic, a inspirację stanowiło wino. Klip dostępny jest na platformie WinnicaLidla.pl oraz w kanale zespołu na YouTube. Utworu można także posłuchać we wszystkich serwisach streamingowych.

Muzyka oraz wino tworzą doskonały duet, od zawsze towarzysząc ludzkości – podkreśla marka. Stanowią pokarm zarówno dla duszy, jak i ciała, dlatego idealnie się dopełniają. W myśl tej idei powstał projekt muzyczny zespołu Mikromusic oraz serwisu WinnicaLidla.pl. To pierwszy taki projekt artystyczny, kiedy sieć Lidl Polska zaprosiła do współpracy polską formację. Marka chce w ten sposób zwrócić uwagę na rolę muzyki w krzewieniu kultury picia wina w Polsce.

Inspiracje do tworzenia utworów czerpiemy absolutnie z każdej strony. Tym razem z propozycją wspólnego projektu zwrócił się do nas Lidl Polska, a my powiedzieliśmy „dlaczego nie?”. Utwór „Winna” to gra słów oraz wyprawa po najważniejszych punktach na mapie gronowych destynacji. Natomiast sam teledysk to historia miłości, która niczym dobre wino dojrzewa długo i powoli, lecz tak właśnie smakuje najlepiej – mówi Natalia Grosiak, wokalistka zespołu Mikromusic, autorka tekstów i piosenek.

Tekst oraz muzyka do „Winnej” zostały napisane przez Natalię Grosiak oraz Dawid Korbaczyńskiego. Inspirację stanowiły:

  • gama międzynarodowych win oferowanych przez Winnicę Lidla,
  • czar wspomnień związanych z winnym rytuałem.

Utwór „Winna” to zabawa słowem wino, ale, jak tłumaczy marka, także nostalgiczne wspomnienia – długie letnie wieczory i szereg emocji, które dodatkowo są przywoływane przez wino. Jak mówią słowa piosenki: „W hiszpańskim upale, czy w gruzińskim skwarze, czy w cieniu oliwkowych drzew”, ale również w zaciszu własnego mieszkania i w towarzystwie najbliższych – gdziekolwiek jesteśmy, warto zadbać o dopasowanie wina do okazji. WinnicaLidla.pl podpowiada, na co się zdecydować, proponując wina z różnych zakątków świata, aby skomponować trunek z potrawą.

Koncepcja i realizacja projektu: 24/7 Communication. Teledysk oraz scenariusz zostały opracowane przez GPD Agency.

  • 4
Mikromusic

Mikromusic gra dla Lidla

 

15 maja 2020

14 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.05.2020

Współcześni konsumenci kochają wygodę zakupów online, lecz równie mocno pragną czuć się dobrze z tym, co i od kogo kupują – badanie Havas Group

Konsumenci chcą kupować bardziej świadomie. Oczekują, że ich partnerzy handlowi ułatwią im to, sprzedając produkty dobre dla naszej planety (94%), rezygnując z produktów szkodliwych dla zdrowia (88%) i gwarantując uczciwe ceny dla dostawców i producentów (71%) – wynika z kolejnej odsłony „Prosumer Report” Havas Group.