Współcześni konsumenci kochają wygodę zakupów online, lecz równie mocno pragną czuć się dobrze z tym, co i od kogo kupują – badanie Havas Group
  • 0
  • 1
14.05.2020

Współcześni konsumenci kochają wygodę zakupów online, lecz równie mocno pragną czuć się dobrze z tym, co i od kogo kupują – badanie Havas Group

Konsumenci chcą kupować bardziej świadomie. Oczekują, że ich partnerzy handlowi ułatwią im to, sprzedając produkty dobre dla naszej planety (94%), rezygnując z produktów szkodliwych dla zdrowia (88%) i gwarantując uczciwe ceny dla dostawców i producentów (71%) – wynika z kolejnej odsłony „Prosumer Report” Havas Group.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48482 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

14 maja 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.05.2020

Ruch wokół nośników OOH wraca do normy. Analiza firmy Proxi.cloud

Przez ostatnie dwa miesiące firma technologiczna Proxi.cloud zbierała dane na temat ruchu wokół nośników OOH, obserwując 140 tys. dorosłych Polaków w 230 lokalizacjach. Jak wynika z raportu, od pierwszego do piątego tygodnia tzw. narodowej kwarantanny rejestrowano coraz większe spadki – na poziomie nawet 60%. Jednak w ostatnich trzech tygodniach trend zaczął się odwracać. Ruch był mniejszy o około 40% w porównaniu do czasu sprzed pandemii. Obecnie natomiast to niecałe 27%.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.05.2020

Centra handlowe w cieniu epidemii. Badanie firmy Kantar

Ośmiu na dziewięciu Polaków przyznaje, że nie odwiedziło żadnego centrum handlowego w pierwszym tygodniu działania tego typu obiektów. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Kantar na zlecenie Związku Polskich Pracodawców Handlu i Usług, Polacy są sceptyczni w kwestii korzystania z centrów handlowych w obecnej sytuacji. Niemal 40% osób, które wcześniej bywały w galeriach, nie wybiera się tam w ciągu najbliższego miesiąca. Około 1/3 badanych spodziewa się, że sytuacja wróci do normy nie wcześniej niż w ciągu 3–6 miesięcy, a 35% uważa, że potrwa to jeszcze dłużej.